stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Konstigt när jag nyss har blivit lämnad... Men du saknar väl förståelse för andra människors mående..
Asså det är alltid så jävla synd om den som väljer att
Att vara otrogen och helt tänka på sig själv ni skulle inte
Ens erkänna vad ni gör även fast ni har förstört hela familjen, nä då är den andra ett svin som man kan trampa på och sen fortsätta med allt äckel.
Det är du som inte bryr dig om andras mående det är
Inte jag som klär av mig naken och är otrogen ?
Skäms för fan
Lämnad ? Ja det hoppas jag verkligen men det är väl hans fel
Det är du som inte bryr dig om andras mående det är
Inte jag som klär av mig naken och är otrogen ?
Skäms för fan
Nu ska ja sova. Vore gutt med en tjej med stora tuttar i sängen!!
Helt normalt ? ???? vilken normal mäniska gör så ? Lovar
Att det aldrig går och lita på en sån tjej Narkosism heter det
Nu heter tråden stora tuttar. Vad kan man då förvänta sej läsa och se i den? Ja förmodligen är ni ju intresserade av ämnet eftersom ni klickade in här......
Sedan hörde jag ett bra uttryck i kyrkan en gång "har man inget snällt att säga så ska man inte säga något alls". Alltså säger man något ändå så är man inte snäll. Och motsatsen till snäll är.... och vem vill vara det?
Nu bröt jag faktiskt mot mina egna regler, att inte diskutera med idioter och att inte skriva sånt som inte hör till tråden. Sorry för det
Hur vore det om folk lät andra vuxna människor leva sina liv som de vill?
Nått fån sitter och anklagar alla för att förstöra hela familjers liv. Bitch, vi fattar att din partner varit otrogen, men det var inte bilder från random personer på nätet som skickade hen ner i någon annans säng. Hen var redan missnöjd innan, det hade hänt förr eller senare ändå. Sluta skylla på något annat.
Och vad fan gör det om någon söker bekräftelse med att visa brösten? Vissa andra söker bekräftelse me flashiga bilar, men inte fan sitter ni utanför bilhallarna och försöker såra potentiella köpare?
Låt folk leva som de vill.