stora tuttar
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?
Skönt att många män fått en mer nyanserad bild av manligheten och inte lever kvar i ett svartvitt stenålderstänk som du!
Skönt att många män fått en mer nyanserad bild av manligheten och inte lever kvar i ett svartvitt stenålderstänk som du!
Nu håller jag med om att runk-kommentarer är neandertalarnivå.
Annars tycker jag det är fascinerande vilken vrede ett par bröst lockar fram. Ett par bröst som kan få gemene man att helt tappa fattningen, sådant väcker uppenbart en hel del vrede.
[quote=79153406][quote-nick]Anonym (me like) skrev 2018-10-20 15:39:00 följande:[/quote-nick]Jag antar att såväl de som visar upp sig, som de som tittar får ut något av det. Vem är då du att komma med nedsättande kommentarer von oben?[/
Nedsättande kommentarer? Jag har inte skrivit några nedsättande kommentarer om kvinnor över huvudtaget. Läs igen och läs rätt. Eller titta på bilderna och låt bli att skriva
Puffar för tråden
Hoppas få se några riktiga julkulor.
Drömmer om en kvinna med alldeles för stora bröst. Ålder och utseende är inte så viktigt. Det är i brösten magin och gudomligheten finns.
Fortsätt att visa era jättestora tuttar, kvinnor. Ni har nog sett det mesta, men vi får se om frugan kan tänka sej att dra upp melonerna..