Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Vad kul med en fortsättningstråd. Här är det bra. Dock går amningen lite knökigt.så fortfarande på familje BB. Hoppas det löser sig snart.
Vad kul med en fortsättningstråd. Här är det bra. Dock går amningen lite knökigt.så fortfarande på familje BB. Hoppas det löser sig snart.
Grattis till alla som fött
Känns som att det enda jag gör just nu är att amma. Så kanske hon somnar en stund men så fort hon vaknar vill hon amma igen. Behöver bara gå en kvart. Ska det vara så nu i början? När får de in lite mer tider?
Tycker amningen går bättre och Alva har fler vakna stunder där hon är nöjd och inte behöver mat hela tiden. Kanske mjölkproduktionen kommit igång bättre. Ska också vänta med napp till vi vägt henne nästa gång på BVC. Dag 10 nu, vad tiden går
Jag blev sydd där nere på förlossningen. Nån som har erfarenhet av det? Hur lång tid tar det att läka? Svårt att hålla luftigt när man har binda pga avslaget. Var ute på promenad idag och tycker det svider mer då, kanske skaver lite då.
Var på bvc idag och min lilla plutt har gått upp bra i vikt. Väger 3552 nu efter 2 veckor (3310 i födelsevikt). Så amningen verkar ju funka, men hon äter ofta!!!
Nån som har tips på var man kan köpa snygga amningskläder?