Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Favoritar så länge :)
Favoritar så länge :)
Kan ni lägga ifrån er era bäbisar? Vår dotter vaknar direkt om vi lägger ifrån henne. Skriker bara hon ligger på skötbordet. Det funkar ju nu men om en vecka börjar sambon jobba och jag måste ju kunna gå och kissa iallafall.
Och ni som ammar? Har ert onda gått över? Jag har så ont så jag gråter varje gång dottern blir 4 dagar i morgon
Flamma- haha. Då är jag inte ensam :P
Tack för er input. Ska prova en använd tröja och se om hon kan iallafall ligga en liten stund.
Sambon har vart å köpt amnimgsnapp och purelan och jag tycker amnimgsnappen hjälper lite iallafall.
Jag har fått väcka min dotter två gånger för mat inatt. Annars hade hon nog sovit sig igenom hela
9 dagar sen Sienna kom och jag har nästan ingen blödning kvar!
Min dotter på 2 veckor tar napp. Jätteskönt. Men hon skriker endel främst på natten och tidig morgon. Det gör såå ont i hjärtat när jag inte kan trösta henne. Och när vi är som tröttast också. Men det låter inte som det kommer blir bättre på några veckor :(
Dottern är 13 dagar idag och jag har slutat blöda. Skönt!
Min dotter sover hela dagarna och sen är hon jätte ledsen på nätterna, känns som hon har lite knip, hon bajsar och fiser jätte mycket. På dagarna är hon oftast nöjd de få minuterna hon öppnar sina ögon om hon har ätit å sovit å rapat.
Nån som har vsrt med om samma? Hon är 3 veckor på måndag!
Vår tjej bajsar typ 17 gånger på ett dygn. Inte mycket alltid men det blir ju massa blöjor