• Ciliaja

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

BlippBlopp skrev 2014-07-16 11:29:05 följande:
    Känner igen det där..

Efter nattläggning tar det mellan 30min till 3 timmar innan han börjar stånka och stöna i sin säng. Han verkar inte helt vaken och ibland räcker det med att stoppa in nappen så sover han en stund till.

Vi uppfattar ibland att han verkar gasig på natten och ligger å klämmer. Dom där magdropparna man ger en gång om dagen gjorde det värre. Semper tror jag de hette.
    Exakt så här med... Ibland funkar nappen.

Oj, jag kör med sempers magdroppar också. Men vet inte om jag tycker det blivit bättre faktiskt.
  • Ciliaja

Jag har aldrig tänkt på att ta henne till skötbordet på natten, byter alltid i sängen, tönder inte ens lampan utan har bara lite ljus ifrån hallen. Men blöjbyte hjälper inte hon är orolig ändå :(

• Ciliaja

Snart 7 veckor. Min lilla Sienna :)

• Ciliaja
    kokos skrev 2014-07-20 04:46:50 följande:

Så sööt liten sessa! smile1.gif

Tack :)
  • Ciliaja
    Sweetboxen skrev 2014-07-20 19:17:09 följande:
    Härligt namn på en fin tös :)
    Mitt favorit namn :P
  • Ciliaja

Hur går de för alla?

Min dotter är 8 veckor och det går bra :) hon har börjat sova lite längre pass och sover i egen säng jämte min.

Igår och idag har hon dock haft en stund där hon bara skriker hysteriskt. Vill inte äta fast det var längesen. Men så fort jag lyckats få i henne mat (efter lång tid) så blir hon glad igen.

• Ciliaja

Två månader menar jag ju. Hihihi

• Ciliaja

Sienna vägde sist vid 7 veckor (två veckor sen) 5590. Hon vägde 3942 vid födseln så hon är en stor tjej! :)

• Ciliaja

Erika- vilka stora tjejer vi har :):):) mycket att klämma på och pussa!

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014