Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
trulle82 skrev 2014-09-23 15:29:12 följande:
Känner igen det där. Äter hon efter varje timme då? Alva vaknar också ofta efter en timme och då måste jag vagga om. Ibland i sängen, men ofta får jag ta upp henne och vagga en stund och lägga ner igen. Jättestörigt. Samsover jag vilket jag göra ofta så vill hon snutta hela natten annars blir hon arg..Har Sienna alltid sovit dåligt eller är det en fas hon är inne i? Alva har sovit dåligt hela tiden.
Sover också oftast en halvtimme i sträck om dagarna, ibland om hon är jättetrött kan det bli mer, men oftast inte..även i vagnen vaknar hon då, och vill ofta upp.
Ja hon vill äta varje gång men går upp jättebra i vikt och verkar inte direkt hungrig. Eller hon är inte hungrig, bara snuttig, men så "tramsar" hon å vänder bort huvudet tjugo gånger fast hon vill ha bröstet ändå, viftar med armarna och gnyr så jag kan inte sova och amma samtidigt. Hon blir som din lilla, arg om hon inte får snutta.
Japp. 4 månader och going strong. Inte en natt på 4 månader har vart bra. Bättre nätter har funnits men inte bra.
Känns som våra tjejer är lite lika där. Försöker du somna om henne i vagnen?