• Ciliaja

Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014

Var tredje timme ungefär äter min tjej. Nån gång kan det bli lite oftare men hon är inte så intresserad om hon inte är hungrig.

• Ciliaja

Vår flicka sover i vår säng. Hon vaknar å bökar så ofta så det är ingen mening att lägga henne själv. Men vi tänkte börja sen när hon sover lite längre pass.

• Ciliaja

4 veckor sen var jag 17 kilo tyngre och väldigt mycket bredare. 4 kilo kvar till startvikten och snart ska jag träna igen :)

• Ciliaja

Maribel- tror amningen gör sitt :)

Kul med Spanien men ja, den lilla har ju ingen behållning. Fast det går nog bra ändå :)

Vi sks till Liseberg (vi älskar karuseller) annars bara fixa hemma på huset å lite dagsutflykter :)

• Ciliaja

Lupin- kan du komma iväg till typ friskis så är skivstång bra träning. Jag brukar köra 2-3 ggr i veckan. (Innan jag blev grsvid) och ska göra de i höst igen!

• Ciliaja

Mitt avslag varade i 2 veckor. Dottern är 5 veckor i morgon. Är det på 12veckor kontrollen bm kollar så allt är läkt?

• Ciliaja

Kanske är olika då. Jag fick en tid till
    Min barnmorska vecka 12. Men det bör ju vara samma kontroll som den vissa går tidigare

• Ciliaja

När kan man bada i havet? Jag slutade blöda när dottern var två veckor men har lite ökad flytningar. Kan jag bada i havet nästa vecka? Sambon har semester då :P

• Ciliaja

Vi ska ha 23 augusti å då kommer tjejen vara ungefär 2,5 månad

• Ciliaja

Min lilla är glad å nöjd på dagarna men på natten när hon sovit lugnt å skönt i 40 min ungefär så börjar hon att böka och sen bökar hon till å från hela natten tills vi ger upp och går upp runt 6. Då slutar hon direkt. Jag får ju ingen sömn alls nästan. Zzzz

Svar på tråden Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014