Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Var tredje timme ungefär äter min tjej. Nån gång kan det bli lite oftare men hon är inte så intresserad om hon inte är hungrig.
Var tredje timme ungefär äter min tjej. Nån gång kan det bli lite oftare men hon är inte så intresserad om hon inte är hungrig.
Vår flicka sover i vår säng. Hon vaknar å bökar så ofta så det är ingen mening att lägga henne själv. Men vi tänkte börja sen när hon sover lite längre pass.
4 veckor sen var jag 17 kilo tyngre och väldigt mycket bredare. 4 kilo kvar till startvikten och snart ska jag träna igen :)
Maribel- tror amningen gör sitt :)
Kul med Spanien men ja, den lilla har ju ingen behållning. Fast det går nog bra ändå :)
Vi sks till Liseberg (vi älskar karuseller) annars bara fixa hemma på huset å lite dagsutflykter :)
Lupin- kan du komma iväg till typ friskis så är skivstång bra träning. Jag brukar köra 2-3 ggr i veckan. (Innan jag blev grsvid) och ska göra de i höst igen!
Mitt avslag varade i 2 veckor. Dottern är 5 veckor i morgon. Är det på 12veckor kontrollen bm kollar så allt är läkt?
Kanske är olika då. Jag fick en tid till
Min barnmorska vecka 12. Men det bör ju vara samma kontroll som den vissa går tidigare
När kan man bada i havet? Jag slutade blöda när dottern var två veckor men har lite ökad flytningar. Kan jag bada i havet nästa vecka? Sambon har semester då :P
Vi ska ha 23 augusti å då kommer tjejen vara ungefär 2,5 månad
Min lilla är glad å nöjd på dagarna men på natten när hon sovit lugnt å skönt i 40 min ungefär så börjar hon att böka och sen bökar hon till å från hela natten tills vi ger upp och går upp runt 6. Då slutar hon direkt. Jag får ju ingen sömn alls nästan. Zzzz