Inlägg från: luspudel |Visa alla inlägg
  • luspudel

Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?

EQ85 skrev 2014-05-10 07:24:46 följande:

Igår släppte en stor bit propp. Så vi hade lite mys pp kvällen. När jag stod upp fick jag riktigt värkaktiga Sd. Kunde knappt andas. Jag va så trött så la mig o efter ngn.timme avtog dem.

Har jättehårda Sd idag. Nästa mysstund blir nog nästa helg så får se om d kör igång av sig själv innan dess.

Fy vad jobbigt. Hoppas det antingen drar igång ordentligt eller åtminstone är lugnt så du kan vila dig lite.
  • luspudel

Åh ligger vaken och kan inte sova, har rejält ont men det är mer konstant molvärk med sammandragningar som kniper till ordentligt. Undrar om det är på riktigt nu eller bara lur??

• luspudel

Det går bra... Eller dåligt, beror på hur man ser det Jag lyckades somna efter ca 2 h och är nu uppe med dottern, men mensvärken sitter kvar. Eller ja molvärken. Men den är inte lika extrem som inatt, jag trodde verkligen det var dags! Men icke sa Nicke.

• luspudel

10 dagar kvar här med, fast snart är ju denna dag också till ända Sjukt vad mycket energi och tankeverksamhet som går åt till förlossning just nu. Har foglossning from hell idag men har vart igång hela dagen. Nu soffan och godis, kanske händer det något inatt....

• luspudel

Natten här har varit lugn. Mår bra idag med så har passat på att storstäda här hemma nu på morgonen. Känner att jag måste passa på, kanske sista gången innan bebis Hur har era andra förlossningar startat?

Jag känner inte alls igen denna intensiva molvärk och de regelbundna sammandragningarna från tidigare gånger, men det sägs ju att trean kan vara lite klurigare.

• luspudel

Kul att läsa era historier

Med första blev jag igångsatt 10 dagar innan BF, pga hepatos. Fick en dos gel på tappen och en halvtimme senare satte värkarna igång. Tog totalt 9 timmar.

Med andra startade värkarna pang bom en kväll vid 22-tiden, jag förstod också direkt att det var dags då. Tog totalt 6 timmar från första känningen.

Själv tycker jag krystningen är värst. Fick spinal sist och larmade på BM att värkarna avstannat, så bra fungerade den på mig

• luspudel

Här är allt också så lugnt, så lugnt. Passade på att städa bilen som ska på service imorgon. Är helt sjukt vad jag håller på nu. Fast nu ska jag sova lite middag 8 dagar kvar...

• luspudel

Testade den berömda färdknäppen igår kväll och hade sjuk molvärk i ryggen igår kväll. Ett par rejäla sammandragningar och mensvärk men inget mer... Ska prova idag igen ;) Hur går det för er?

• luspudel
    EQ85 skrev 2014-05-14 10:08:55 följande:
    bara o köra igen smile1.gif ligg kvar efteråt med :)

jag ska köra färdknäpp ikväll. får se om det har effekt. :)
    Haha ja det gjorde jag faktiskt Tänk att för nio månader sen gjorde jag exakt samma sak Ja det är ju inte så dumt oavsett om det hjälper eller inte
Svar på tråden Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?