Lycka till Besa!!
sagström: ah, mjölkuppsamlare är också ett bra tips! Använde det bara med första barnet då man läckte som ett såll, och med andra barnet hade jag inga problem alls med amningen...
Jo mycket vila behöver man... hade säkert en 10 timmars natt (med alla uppvaknanden, men sov alldeles bra också, vaknade förstås kl 5.50 igen men kunde somna om till kl 7) men är ändå alldeles hängig idag... Man kunde sova hela tiden känns det som.
Jag har också ett jobb som jag verkligen älskar, är illustratör och har tänkt att det finns massor av trevligt extra som jag ska hinna göra nu när man är "ledig" men all inspiration är som bortblåst, och är totalt ofokuserad. Hoppas du inte somnar på föreläsningen bluegrass
Ja och om magen: min har nog inte blivit större på ett par veckor nu, tvärtom har den sjunkit neråt under veckan. Men om jag tittar på dina bilder bluegrass så är jag nog större än dig (men är säkert lite tjockare från början också)... Men tycker också min mage är rätt lika som med tvåan nu i det här skedet. Båda tidigare ungarna var runt 3,5 kg när de föddes (41+1) och UL-läkaren sa i onsdags att denna verkar vara på samma kurva, eller lite större. Har själv problem med tarmarna (kronisk tjocktarmsinflammation, ulcerös colit) så de brukar vilja hålla koll på tillväxten. Det kan hända nämligen att bebis då kan bli mindre pga matsmältning och tarmar, men har hittills inte haft problem som tur... äter medicin genom hela graviditeten...