• Murrmys

BIM Juni 2014

Spännande!

Baby2014 skrev 2014-06-24 21:02:11 följande:

Imorgon är äl+10 och jag tänker tjuvtesta med cb digital. Jag har en sån grym molvärk och mina bröst är ömma och tunga som tusan!

Jag chansar imorgon och ser vad testet säger!

• Murrmys

Åh så segt "/ dessa krånglande kroppar!!

louisep87 skrev 2014-06-26 19:13:46 följande:

Bim +30 inget plus och ingen mens!

• Murrmys

Det där är ju väl diskuterat ämne men jag har uppfattat det som att det är bra med varannan dag fram till dagarna kring ÄL, då gäller varje dag...sen vet ja inte hur mkt "måstesex" som är nyttigt...kanske bättre att gå på lusten och inte känna tvång.

JOLI skrev 2014-06-27 10:10:33 följande:

Jahapp, igår kom mensen precis i tid som vanligt. Får ge oss på försök 13 med en stor besvikelse. När tusan ska det vara vår tur? Ahhh detta tar på krafterna, vill så gärna, men det tar sig aldrig :(! Några tips mer än att ha sex varannan dag runt ägglossning? (för det mesta blir det varannan dag från mensens slut fram tills nästa, för ofta kanske?) Grattis till alla som har plussat iallafall, jag är sååå avundsjuk på er! Lycka till med er bebis! Hoppas att jag och självklart ni andra som inte hade turen på er sida denna gången lyckas bättre nästa månad!

• Murrmys

Menar det, räcker med en gång också, bara allt tajmar ;) så allt beror på liksom!

combat90 skrev 2014-06-27 20:27:10 följande:

Ska säga att vi körde var tredjedag. O de funkade kanon friska spermier hela tiden som kunde befrukta ägget!! Tog sig på första försöket!! :)

• Murrmys

BIM idag men jag tror mer på tisdag...litar inte på ff efter mina konstiga tempningar så jag väntar att testa till onsdag, då har det gått ÄL+20 eller ÄL+18 och så sent brukar det inte vara...ÄL+ 15 idag...

• Murrmys

Tempen har sjunkit och jag har mensvärk. Tant röd kommer idag är min känsla...

• Murrmys

Ingen mens ännu...min absolut längsta cykel har varit 27 dagar, sen ikoner förra året. Imorn är det dag 27 så kommer den inte då, testar jag på onsdag. Fast är

Tempen hög imorn igen vette sjutton om jag inte testar imorn bitti ;)

• Murrmys

Tack :D helmärklig känsla, inte smält det än!

Ise skrev 2014-07-01 06:24:06 följande:

GRATTIS!!!! :D

• Murrmys

Tack! Hade en känsla men litade inte riktigt på den, men idag var tempen högre igen så då testade jag :)

Wishme skrev 2014-07-01 06:40:48 följande:

Grattis :)

• Murrmys

Det var ju jag som fick sån jävulsk klåda i underlivet, säkert flera orsaker men en är hormonförändring så det kan nog varit en bidragande faktor, så jag se använt lactalbalans balans en vecka nu och det blir ju kladd och klet av det så vet faktiskt inte hur mina flytningar varit. Konstant lätt mensvärk nu från i lördags, njuter av det då vet man att det växer :)

Svar på tråden BIM Juni 2014