BIM Juni 2014
Nån som vill ändra mig i listan.
26/6, 3e försöket efter mf, 2a barnet
Bättre lycka nästa gång! :)
Gravtest beställt nu :) men tänker inte testa före BIM...ska man vänta 9 månader på bäbis så kan jag nog vänta in BIM och nån dag till innan test ;) men visst är det segt!!??
Har så sjukt ömma boobisar också, känns som första veckorna jag ammade sonen, ilar och spänner liksom. Men kroppen kan ju va skengravid så jag tar inte ut nånting!
Kom inga tester idag...lika bra det, så de kommer väl på måndag och testar på tisdag. Eller så väntar jag nån dag över BIM...om jag kan hålla mig :P
När har ni som tidigast testat positivt grav.test (ni som varit gravida förr)?
Sist väntade jag närmare en vecka efter BIM men tror inte jag kan hålla mig så länge denna gång :D
Säkert ingen fara alls! Har den varit som en klocka tidigare? Min skiljer 24-27 dagar men oftast 25. Sen om det är dagar till ÄL eller efter det vet jag inte så noga. Sist jag blev gravid vet jag att lutealfasen var 11 dagar bara. Då tempade jag i 2 månader. Är jag inte gravid nu kommer jag tempa igen :)
Mina test har inte kommit idag heller så de blir då att vänta till BIM som är imorn eller onsdag. Måste man testa på morgonen? Vet att jag gjorde det sist :)
Jag har tagit vaginalt och skriver upp i fertilityfriend. En app finns numera! Jag har bara tempat sista veckan denna gång och har legat på 36.8 nu men idag var den 36,5 så tror absolut mensen kommer idag eller imorn som beräknat. Så till nästa månad ska jag tempa hela tiden :)
quote=73364874][quote-nick]Malinbarre skrev 2014-06-03 01:11:44 följande:[/quote-nick]Ni som tempar, var på kroppen tar ni tempen och var skriver ni upp det? :)[/quote]
GRATTIS JJF!!! Så skoj :D
Mina test kom idag...velat dock om jag ska göra nåt imorn eller ej. Blir nog besviken om det är negativt, men livet går ju vidare ändå så jag tror det blir imorn ;)
Idag var jag med en häst till veterinären. Den skulle röntgas och på dörren står "ej för barn och gravida" *gulp* det hade jag inte tänkt på, ville inte gärna säga till chefen "kan ej vara med, IFALL jag eventuellt är gravid" ( jobbar som hästskötare) och i huvudet hör jag BM ord "lev som vanligt..." Så jag var med inne där, googlade och verkar inte ska vara nån större fara. Hoppas jag "/
3/6 Stina87, 26 år, 2:a försöket 1:a barnet
3/6 Murrmys, 1:a försöket, 2:a barnet
3/6 Ritva, 28 år, 6:e försöket, 1:a barnet
3/6 Dina1, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet
4/6 Miini, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
Vi är ett gäng-när testar ni?!