• Murrmys

BIM Juni 2014

Historien upprepar sig...negativt test idag, så första halvhjärtade försöket till syskon sket sig. Denna månad ska jag tempa, då gick det bra sist ;) såååå segt å invänta mens nu bara. Menmen, får sysselsätta sig :)

Om nu inte mensen blir väldigt försenad så hinner jag med en BIM till i juni. Återkommer om det. Nu får tant röd gärna komma så man får det överstökat :D

• Murrmys

Mensen kom nu! Så nästa månad ska jag vänta en vecka efter BIM innan test ;)

Så skriv in mig nån med data:

29/6 Murrmys, 30 år, 2:a barnet, 2:a försöket

• Murrmys

Är killen mannen i ditt liv? Så ni planerar barn ihop, eller var det tillfälligt? Med tanke på pillret...

Vad vill du? Önskar du ett plus? :)

Sabina9006 skrev 2014-06-05 21:38:29 följande:
    Hoppar in jag med :)

Det hela började med sex samma dag som äl, killen ville stoppa i mig dagen efter piller. Sagt och gjort. Har känt lite molvärk och stickningar sen efter sexet. Ett tag kissade jag två gånger i timmen. Har bim den 8/6, om inte pillret flyttar den. Senaste symptomen jag haft är mina bröst som känns större och lite ömma bröstvårtor. Galet svullen mage också! Igår vaknade jag upp, trodde jag var snorig och snöt mig - en massa blod! Blev livrädd men googlade lite sen och såg att det var ett ganska vanligt gravtecken :o har dessutom aldrig haft näsblod..

• Murrmys

Ovanligt kort mens denna gång, 4 dagars blödning. Kan ha att höra med att kopparspiral sägs göra mensen "värre" än normalt, och detta är min normala :) spännande att se hur det utvecklar sig med ÄL nu framöver...vet att när jag plussade med sonen hade jag lutealfas på 11 dagar så om det är så nu med innebär det ÄL 17/6, appen fertilityfriend sätter ÄL till 14/6, men är ju första månaden så det är väl nån standardgrej :)

Har hängt med lite dåligt här men skumläst en del, verkar inte vara många som plusar än? Hur går det för er alla?!

• Murrmys

Jag har trivts kanon! Haft mens 5-6 dagar varav en dag med riklig! Tycker också att det känns bättre utan hormoner ;)

Mollemolle81 skrev 2014-06-08 12:53:04 följande:
    Jag hade lång å mkt mens med kopparspiralen...efter den åkte ut så har jag knappt ngn mens....hur skönt som helst, aldrig mer koppar...

• Murrmys

När är det tempen dippar, före, under eller efter ÄL? Visst blir det en temphöjning när ÄL skett? Längesen så kommer inte ihåg ;)

• Murrmys

Någon med data kan gärna skriva 29/6 BIM på mig, 3/6 blev ju inget ;)

Få se om vi lyckas tillverka en bebis nu i helgen i en våningssäng på 70 cm med båda sönerna i samma rum :P blir då inget våldsamt porr direkt *haha*

• Murrmys

Hej tjejer! Åkte ju iväg på minisemester i fredags, på kvällen mådde jag sjukt illa och sen var jag upp 5 ggr på

Natten och spydde. Matförgiftning tippar jag på. Så 80 årskalaset igår blev inget av för min del :( och ingen bebistillverkning fre-lör heller, hoppas hoppas inte ÄL varit. Ingen koll med temp igår. Är på cd 15 idag så risken är stor att ÄL varit, haft mkt flytningar i helgen...den som lever får se :)

• Murrmys

Nej läste fel cd12 idag och hoppet växte lite då ja hade lutealfas på 11 dagar sist :) 25 dagars cykel. Vi får gå all in nu idag och framåt ;)

Svar på tråden BIM Juni 2014