• joss82

BIM Juni 2014

Då var det redan dags att starta en BIM juni-tråd! Har så lång menscykel att jag helt missar maj. Välkomna alla och hoppas den här tråden kommer innebära en hel massa plus!

• Svar på tråden BIM Juni 2014
  • eagle87

Ja de har varit så från början men blir värre o värre. Han tycker de jobbigt o behöva medla o vara i mitten. O känner sig sårad men han försöker typ inte lösa de. Vi bråkar mest varje gång vi pratar om de så jag orkar inte. Jag är glad om jag har så lite o göra me dem som möjligt. Blir dock lite orolig för när vi får barn då jag inte kommer ha någon hjälp eller barnvakt. Men vad kan man göra?

• eagle87
    Kissekatten2014 skrev 2014-05-19 20:19:25 följande:

Usch va jobbigt och frustrerande för dig.. Märker inte din man nånting? Hoppas att det är din tur snart och sitta och skryta om din graviditet under en familjemiddag smile1.gif kram på dig..
    Eller hur:) hoppas juni är våran månad. Är på dag 12 idag så sex. Har bråkat med min man idag så är inte så sugen. Men kanske känns annorlunda när vi lägger oss.
  • Murrmys
    eagle87 skrev 2014-05-19 23:18:15 följande:
    Ja de har varit så från början men blir värre o värre. Han tycker de jobbigt o behöva medla o vara i mitten. O känner sig sårad men han försöker typ inte lösa de. Vi bråkar mest varje gång vi pratar om de så jag orkar inte. Jag är glad om jag har så lite o göra me dem som möjligt. Blir dock lite orolig för när vi får barn då jag inte kommer ha någon hjälp eller barnvakt. Men vad kan man göra?

Urs vad jag lider med dig :( så trist att folk bara kan bestämma sig för att inte gilla en...kan tänka mig att det måste kännas jobbigt att ensam ta allt. Men vem vet-de kankse ändrar uppfattning när ni får barn?! Och om de gillar din man så ställer de säkert upp som barnvakt osv...
  • joss82

Positivt äl-test igår. Hade sex igår och ska försöka få till det idag och i morgon också. Spännande!!

• Murrmys
    joss82 skrev 2014-05-20 06:40:40 följande:
    Positivt äl-test igår. Hade sex igår och ska försöka få till det idag och i morgon också. Spännande!!

Oh, håller tummarna! Vi ligger nog i samma fas ungefär :) hur lång cykel har du?
  • Kissekatten2014
    eagle87 skrev 2014-05-19 23:20:21 följande:
    Eller hur:) hoppas juni är våran månad. Är på dag 12 idag så sex. Har bråkat med min man idag så är inte så sugen. Men kanske känns annorlunda när vi lägger oss.
    Vi får hoppas allt att juni är vår månad.. Brukar kännas annorlunda när man lägger sig , jag har för vana att inte somna sura på varandra för att man bråkat..
  • joss82
    Murrmys skrev 2014-05-20 06:44:14 följande:

Oh, håller tummarna! Vi ligger nog i samma fas ungefär :) hur lång cykel har du?
    Lång och oregelbunden ;(. Men de senaste gångerna ca 35 dagar. Lutealfas på 13 dagar dock, så vi lär väl ha BIM ungefär samtidigt nu?
  • snö 81
    Murrmys skrev 2014-05-19 22:31:26 följande:
    Okej! Läste nånstans att det fanns nåt speciellt fertilitetsglidmedel, är det istf ÄL flytningar då? För de flytningarna fyller väl en funktion, att hjälpa simmarna...dock inte sagt att de inte hittar ändå ;)

Jag har testat fertilitetsglidmedlet eftesom jag tycker jag har så lite egna äl-flytningar. Vet inte om det är så eller om det bara är så att jag märker av dom väldigt lite.
Svar på tråden BIM Juni 2014