IVF 2014
Hej alla .
jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.
Hej alla .
jag och min man ska nu få IVF pga min man har för lite spermier. Söker nu någon eller några som oxå ska genom gå ivf nu sommar höst! Vi själva ska få på salgrenska i Göteborg.
En 6 cellig parvel är nu i mammas mage ;) Nu ska han bara hålla i sig och inte ramla ut! Hihi. 19/22 hade blivit befruktade. 4st tvådagars är i frysen och så skulle de odla vidare några andra. Dock så var läkaren rädd för överstimulering så jag måste börja äta något piller två gånger om dagen. Piller som man blir illamående och yrslig av. Känns mindre kul men bara att knapra!
Grattis Linda 8110! DÅ är det bara att hålla tummarna för att parveln vill stanna i magen :)
Gud vad spännande! Keep us updated :)
Hoppas äggplocket går bra metda! Skönt att få det gjort om det finns färdiga blåsor.
Grattis Linda 8110! DÅ är det bara att hålla tummarna för att parveln vill stanna i magen :)
Gud vad spännande! Keep us updated :)
Hoppas äggplocket går bra metda! Skönt att få det gjort om det finns färdiga blåsor.