Inlägg från: MillaPo |Visa alla inlägg
  • MillaPo

BF Januari 2015

Går in i v 14 idag med nr2 o tycker det bubblar lite underligt i bebismagen sista dagarn. Kan dock inte säga att det e bebisen som gör det men lite underligt känns det :)

Dock har ligamenten o bäckenet börja göra sig tydligt påminda. :)

• MillaPo
    40 veckor skrev 2014-06-30 11:57:47 följande:
    Har bara en liten fundering. jätte många har gjort ul har jag sett. varför har ni gjort det så tidigt? jag ska ha mitt första ul när jag är i vecka 18?!

Vi gjorde vul o v.8 eftersom ja tagit hormoner för att få äl, så ville veta att det såg ok ut o om det va fler än en.

IImorgone det dags för kub ul.
  • MillaPo

Shit tjejer vad ja e nervös inför kub ul i morgon...inte för att få dåliga siffror utan för att den lilla inte ska leva längre...fy va nervös ja e!!

• MillaPo
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-06-30 20:22:48 följande:
    Jag ska också lö ultraljud imorgon! Inte kub utan vanligt. Är också nervös!

Visst e väntan på imorgon jobbig!? Vill bara på se att liten mår bra...
  • MillaPo
    Vinterdröm skrev 2014-06-30 21:59:16 följande:
    KUB idag och jag vågade först inte titta på skärmen utan stirrade upp i taket. Men där var ett litet pyre som viftade på armarna och sprattlade med benen! :)

Åh va härligt hoppas vi får uppleva samma i morgon!
  • MillaPo

Dottern i v 36+6 vilket vi inte va beredda på alls. Trodde bara det va förvärkar men tjii fick vi när dom satte ctg o kolla om ja va öppen vilket ja va 3,5 cm. Bm sa att vi skulle föda barn trodde ja henne inte trotts täta värkar...tog 7,5 h från vi kom in på förlossningen till hon va född.

Ja klurar mest på om denna lilla krabat ska komma förtidigt med?...kan ju likagärna blir julaftonsbarn då...

• MillaPo

Kuben gick jätte bra idag!! En livlig krabat som for runt där inne o som inte alls ville ligga still o få nackspalten mätt :) fick låg risk för alla kromosom avvikelser så det känns skönt :) är så lättad nu att få se att den lilla må bra där inne :)

• MillaPo
    Tingeliiiing skrev 2014-07-01 20:38:33 följande:
    Vart bf flyttat något?

Till den 2 januari istället för 3:e, så ingrn större skillnad. Blev du flyttad från den 3:e?
Svar på tråden BF Januari 2015