Inlägg från: MillaPo |Visa alla inlägg
  • MillaPo

BF Januari 2015

Ja som skrev igår att inga flyningar mer torr som en öken...jahapp...idag kände ja bara att det rann o blev ju först livrädd o in på toa. Men nix vattenflytningar delux....dessutom mådde ja dovt illa fram till riktiga frukosten vi 8, började jobba 6...hoppas nu på ökade symptom för att ja kanske nojjar mindre då...

• MillaPo

Vi har redan berättat för hans föräldrar samt två vänner o en kusin som e som en syster till mig. Vill att dom ska veta om nått går fel så ja slipper hålla en fasad mot dom som står mig närmaste. Annars tänker vi inte berätta för omvärlden förens ef kuben. :) Har ni berättat för någon än ?

• MillaPo
    kottemama skrev 2014-05-02 10:42:47 följande:
    Har lite tankar kring hur jag ska ställa mig till förlossningsmöjligheter. Mitt första barn vägde 5,2 kilo och med denna graviditet har jag möjlighet till tillväxtultraljud och tidig igångsättning/planerat snitt... Vet inte alls hur jag känner inför allt och vad jag vill göra. Någon som har egen erfarenhet kring detta el liknande?

välkommen! det va en rejäl skatt du fick, förstår att du får TUL o ev snitt inför nästa förlossning. har dock inte varit med om det själv...
  • MillaPo

hmmm..skrev in mej i bf listan men blir ingen styckindelning från platten om ni undrar vad jag gjorde :o

• MillaPo

Vi ska göra kub, alla i örebrolän blir erbjudna det oavsett ålder. Vi gjorde det med dottern o vill det nu oxå. Det e för trisomi 13, 18 o 21 som man gör kuben o nuptestet. Trisomi 13 o 18 e inte förenat med liv utanför magen om jag förstått det rätt o 21 är downsyndrom.

• MillaPo

Om det skulle va nån av 13 eller 18 kommer vi att avbryta. Om det skulle visa sig vara downsyndrom vet jag inte var vi står faktiskt men vi har pratat om det fram o tillbaka men vet fortfarande inte :/. Rockrebell: hemsk det ni fått genomleva...ni e starka som tagit er igenom det o kan se framåt igen även om man aldrig glömmer...

• MillaPo

Gokväll tjejer:) kan man känna av fogarna så tidigt som v5? Har jobbat 10h idag med tunga lyft o hårda betong golv o nu på kvällen rullar ja typ på höfterna när ja går för det gör så ont i både höfter o bak i bäckenet...värker som bara den...har ju typ bara suttit ner 1,5 h på hela dagen fram till nu. Kanske ska tillägga att ja hade svår foglossning med dottern från typ v 20 men kände av fogarna redan från v 14 då...

• MillaPo

Ja ska ringa bm när vi varit på vul den 20maj...törs inte göra det innan :( rädd för ofostrig grav som vi fick innan graviditeten med dottern. Har oxå sjukt mycket molvärk på kvällarna...

• MillaPo

Jag fryser med hela tiden....gjorde inte det innan ja blev gravid så det måste ha med det att göra...:)

Svar på tråden BF Januari 2015