Inlägg från: MillaPo |Visa alla inlägg
  • MillaPo

BF Januari 2015

Gråter inte men har humör som går berg o dalbana...väldigt irriterande..

• MillaPo

Ja får frågande blickar på magen av grannar o jobbrkompisar men ingen har frågat rakt ut än i allafall...men så rund som ja e nu om magen så e det bara en tidsfråga innan nån frågar. Vecka 8+4 idag :)

Mannen sa med glimten i ögar att jag hade en fått en kroppsform som homer simpson ;) hihi tack för den ;)

• MillaPo
    Misswiren skrev 2014-05-30 10:05:25 följande:
    Godmorgon alla glada, horomonfulla töser.

Detta är mitt 3:e barn, men för min del är jag lika ivrig som med de andra. Läser här varje dag, läser gravidböcker, följer veckorna osv osv. Önskar jag inte vore så, då tiden antagligen känns snabbare, hehe. Men detta är vår sista och vill njuta varenda sekund

På tal om magar så är de inte klokt hur min mage ser ut. Har jätteplatt mage egentligen, men nu är de stor och svullen, hela vägen.

Tarmar, luft - ja gud vet vad. Ser ut att vara i 6:e månaden.. Jättesvårt hålla hemligt för folk. Ikväll har vi grillkväll med alla systrar och föräldrar.. Får bära nåt fluffigt :-P

Är bara i vecka 7..

Jag väntar andra barnet o är oxå såååå svullen, insåg igår att jag va tvunge att hasa ner jobb byxorna föt att kunna knäppa dom :o...är i vecka 8+5. :)
  • MillaPo

Skulle haft inskrivning i morgon men fick skjuta på det till torsdag nästa vecka då dottern fick feber natten till idag o e allt annat än pigg.Dessutom mår jag själv fortfarande som en räka o jobbar bara halvtid o knappt att det går vissa dagar...så kände att inskrivningen fick puttas framlite. Vill gärna att det ska bli typ v15 nu o att man får mår bra...men men vecka 10 nu så e bara kämpa på några veckor till o hoppas att illamåendet o tröttheten ger med sig i vecka 13 som det gjorde med dottern :)

Kul att se att vår bf lista blivit så lång här inne oxå o snart börjar det väl bli dags att lägga upp riktiga magbilder :)

• MillaPo

Tiiiingeling: ska ta bild på min kalaskula med imorgon...e som dej :) stor o magrn redan o går inte dölja på jobbet lägre folk började fråga nu i helgen ja jobbade...jaja inte mycket att göra åt ;) kan bara vara stolt :)

• MillaPo

Tiiiingeling: ska ta bild på min kalaskula med imorgon...e som dej :) stor o magrn redan o går inte dölja på jobbet lägre folk började fråga nu i helgen ja jobbade...jaja inte mycket att göra åt ;) kan bara vara stolt :)

• MillaPo
    escapee skrev 2014-06-03 10:35:45 följande:
    Jag fick komma in direkt till gyn idag! För en kontroll då ja haft ont ett tag.

Fick göra ett vul. Allt såg bra ut :) hjärtat tickade och allt såg helt normalt ut :)!!! Skönt!

Skönt att det såg bra ut! Grattis :)
  • MillaPo
    Tingeliiiing skrev 2014-06-04 14:03:53 följande:
    Min lilla räka idag! v 9+3 fick bf 3/1 - 2015

H*n rörde sig massor redan så roligt!

Vilken häftig bild!

Vi ligger exakt lika du o jag. :) 9+3
  • MillaPo
    Tingeliiiing skrev 2014-06-04 22:20:56 följande:
    Ja det gör vi det minns jag vi sågs väl inne på en annan tråd om att tyda svaga gravtest? Har för mig det o att vi plussa samtidigt med samma BIM!

Ja visst är det häftigt hur tydligt man kan se redan, har du ul snart?

Just ja det gjorde vi ju :) minnet e bra men kort. Vi va på vul i 7+2 o fick se en grå klump med pickade hjärta, nästa blir cub testet men vet inte när det blir än. Ska på inskrivning på torsdag nästa vecka så får tiden för cuben då. Blev lite förskjuten inskrivning iom att dottern blev sjuk i måndags...

När föddes dina andra barn i förhållande tilm bf? Vår dotter kom 3 veckor förtidigt så tror att vi kommer få en december bebis :o
  • MillaPo

Har inte skrivit på ett tag men nu har livet åt börjat återvända för min del efter illamåendet o sjuklig trötthet :) har varit ganska okej i 4 dagarn o bara behövt ta tablett mot illamåendet på morgonen :)

Är i vecka 10+2 idag :)

Svar på tråden BF Januari 2015