BF Januari 2015
Gråter inte men har humör som går berg o dalbana...väldigt irriterande..
Gråter inte men har humör som går berg o dalbana...väldigt irriterande..
Ja får frågande blickar på magen av grannar o jobbrkompisar men ingen har frågat rakt ut än i allafall...men så rund som ja e nu om magen så e det bara en tidsfråga innan nån frågar. Vecka 8+4 idag :)
Mannen sa med glimten i ögar att jag hade en fått en kroppsform som homer simpson ;) hihi tack för den ;)
Skulle haft inskrivning i morgon men fick skjuta på det till torsdag nästa vecka då dottern fick feber natten till idag o e allt annat än pigg.Dessutom mår jag själv fortfarande som en räka o jobbar bara halvtid o knappt att det går vissa dagar...så kände att inskrivningen fick puttas framlite. Vill gärna att det ska bli typ v15 nu o att man får mår bra...men men vecka 10 nu så e bara kämpa på några veckor till o hoppas att illamåendet o tröttheten ger med sig i vecka 13 som det gjorde med dottern :)
Kul att se att vår bf lista blivit så lång här inne oxå o snart börjar det väl bli dags att lägga upp riktiga magbilder :)
Tiiiingeling: ska ta bild på min kalaskula med imorgon...e som dej :) stor o magrn redan o går inte dölja på jobbet lägre folk började fråga nu i helgen ja jobbade...jaja inte mycket att göra åt ;) kan bara vara stolt :)
Tiiiingeling: ska ta bild på min kalaskula med imorgon...e som dej :) stor o magrn redan o går inte dölja på jobbet lägre folk började fråga nu i helgen ja jobbade...jaja inte mycket att göra åt ;) kan bara vara stolt :)
Har inte skrivit på ett tag men nu har livet åt börjat återvända för min del efter illamåendet o sjuklig trötthet :) har varit ganska okej i 4 dagarn o bara behövt ta tablett mot illamåendet på morgonen :)
Är i vecka 10+2 idag :)