Inlägg från: Tingeliiiing |Visa alla inlägg
  • Tingeliiiing

BF Januari 2015

anyword skrev 2014-06-01 20:46:20 följande:
    Jag är bara i v 8 och tycker redan brallorna sitter tight, inte lika svullen som du men tycker att det syns! Men det kanske bara är lite fett, vad vet jag... 
    Lite jobbigt tycker jag då barnet nu ändå bara är nån cm eller två haha...
  • Tingeliiiing
    anyword skrev 2014-06-01 20:57:42 följande:
    Haha, tänker detsamma! Är detta verkligen bebisen eller är det all glass? Antar att det är livmodern som växer och sväller också!
    Så äre nog Hahaha ja det är nog min nya mentalitet.. Jag är gravid så jag får äta haha

Lär ju bli en riktig kalas kula
  • Tingeliiiing
    MillaPo skrev 2014-06-02 21:31:47 följande:

Tiiiingeling: ska ta bild på min kalaskula med imorgon...e som dej :) stor o magrn redan o går inte dölja på jobbet lägre folk började fråga nu i helgen ja jobbade...jaja inte mycket att göra åt ;) kan bara vara stolt :)

Vet hur det är flera grannar har frågat redan ska ni ha en 3e nu? Haha

Jag är rätt smal så magen syns rejält.. Lite jobbigt är det haha då bebis bara är någon cm typ ännu så det är mest svullnad haha
  • Tingeliiiing
    Gweny skrev 2014-06-04 14:16:18 följande:
    så härligt det är att få se dem på skärmen! Min är lite mindre, men syntes ändå. smile1.gif
    Ja det va såååå mysigt o se den sprattla med benen man blir så glad o varm i hjärtat
  • Tingeliiiing
    Limpan nr2 skrev 2014-06-04 16:32:38 följande:
    Åh fötterna! Gulle! Så underbart att få se.

Om ca 1 vecka är det min tur :)
    Visst är det gulligt! Små söta fötter helt otroligt att man kan se så bra ändå vilken vecka är du i?
  • Tingeliiiing
    mariaheterjag skrev 2014-06-04 18:22:57 följande:
    Å Vad härligt! Grattis! Tänk att de har ben att sprattla med så tidigt smile1.gif
    Tack! ja helt otroligt! O så fint! Människan är fantastisk
  • Tingeliiiing
    MillaPo skrev 2014-06-04 21:08:04 följande:

Vilken häftig bild!

Vi ligger exakt lika du o jag. :) 9+3
    Ja det gör vi det minns jag vi sågs väl inne på en annan tråd om att tyda svaga gravtest? Har för mig det o att vi plussa samtidigt med samma BIM!

Ja visst är det häftigt hur tydligt man kan se redan, har du ul snart?
  • Tingeliiiing
    snerkan skrev 2014-06-04 22:15:10 följande:

Åh vilken fin bild! Så tydlig! Längtar och bävar inför mitt nästa ul i slutet på juni:p
    Kommer säkert gå bra, vi tjejer är ganska bra på att inbilla oss själva dåliga negativa saker vilket oftast inte stämmer så det ska nog gå jätte bra för dig med! vilken vecka är du i? Är det ditt första barn?

Detta är mitt 3e o jag är själv 25 år älskar barn o vill ha barn tätt
Svar på tråden BF Januari 2015