BF Januari 2015
Kan man ta bort ett inlägg?
Kan man ta bort ett inlägg?
Konstigt. Nu då det ÄNTLIGEN verkar som man sluppit illamåendet och medicinen mot halsbrännan börjat arbeta blir man lite orolig då man inte känner alla symptomen mera.. Men det är väl bara oxh njuta så länge de varar! Har tid till bm om 3 v och har inte varit nu sen på inskrivningen..men jag mår ju bra så det e väl bara som sagt att njuta sålänge man inte behöver plågas av några gravidkrämpor :) hur är det med er andra i v 16,hur känner ni er?
Åh idag har jag o sambon bokat en vecka i Sunny Beach, åker om två v. Sååå skönt det ska bli!!
Väntar min 3e pojke visar RUL bf 31/12
Grattis :) ligger han å suger på tummen ? :)
Jag är gravid i vecka 16 (15+5) och funderar lite över detta med magen. Jag ligger hemskt mycket på sidan, och rör mig inte speciellt mycket under natten för den delen. Och "varje" morgon är magen som sned vilket jag tycker är superkonstigt.
Ligger jag på höger sida, tillexempel så är det världens "klump" på den sidan av magen, och den andra nästan platt. Och naturligtvis tvärt om, men hur som helst så undrar jag om det är bebben som "glider" åt sidan? För efter en stund på rygg återgår det till det normala!
I v 18+5 och tycker inte jag inte känt några tydliga rörelser än? Normalt? Minns inte riktigt när jag börja känna sparkar sist ???? ser fram emot rul nästa onsdag,hoppas allt är som de ska
En till här som har RUL i morgon! Ska bli häftigt. Sista gången.. Fler barn efter detta blir det inte.
På måndag ska jag på RUL! Har ju sett lillen två gånger redan men det ska ändå bli kul och skönt med ett bevis på att allt är bra
Känner mig lite oroad då jag knappt känner av pyret alls (sparkar eller buffar) trots att jag snart går in i veckan 20. Är ju andra barnet för mig och då "ska" man ju känna tidigare... Magen växer och så dock.
Jag har två relativt små hemma en på 3 år o en på 1,5 år o får nu min 3e i december! Så spännande v 27 på onsdag!
Kommer gå superbra! :) men längtar såå!