Inlägg från: Tingeliiiing |Visa alla inlägg
  • Tingeliiiing

BF Januari 2015

Jhalie skrev 2014-05-14 05:53:51 följande:

Tog ett nytt test nu, och det visar starkare än igår. Det måste väl ändå vara positivt eller? Bild finns i gallerit. Det övre testet är från igår och det under från imorse. Lite hopp iaf smile1.gif

Gud va roligt o läsa!!!!! Yeiiii!

Jag hoppas på att det går åt rätt håll nu

Gud va roligt o se!

Har du blödit nå mer?
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-14 11:57:12 följande:

Nej jag hade kissat några gånger innan. Har iaf en tid bokad på kk kl 15.15 idag. Som om det inte räckte med skit nu så gjorde min pojkvän precis slut med mig oxå. Kul att gå igenom allt det här själv smile4.gif
    Nä men usch! Hoppas för din skull att allt slutar på det sätt som är bäst för dig! Lycka till i eftermiddag!! KRAM
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-14 15:17:20 följande:

Nu har jag varit på kk. De såg inget alls på vul. Inget foster, ingen blödning, ingen utomkveds. Inget!

Gravtestet var positivt även där och de tog blodprover som det skickade akut. Så läkaren skulle ringa under kvällen och meddela hcg värdet. Om jag måste tillbaka på fredag och ta ett nytt eller om det var för lågt smile4.gif

Jobbig som fan är det nu.

Va?!?! Ingenting? :-O va nu? Varför visar det då positivt?

Stackare! Finner inga ord blev kaka på kaka på kaka för dig!

STYRKE KRAM
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-14 18:39:00 följande:

Nu har de ringt. Måste tillbaka imorn och ta nya prover och tillbaka på fredag för att nytt vul. Hon sa att värdena var lite förhöjda. Hcg var 800. Tyckte det lät lite dock smile4.gif Får se vad proverna visar imorn. Har inte gett upp helt än även om det är riktigt tungt. Speciellt att gå igenom ensam...

Stackare! Tänker på dig!
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-15 12:27:29 följande:

Så nu har nya proverna kommit. Hcg samma som igår så inget som växer iaf.

Vad det beror på hoppas vi få reda på imorn på vul.

Får väl lämna den här tråden nu... smile4.gif

Nä men vännen lider med dig! Tänker på dig! Nej stanna kvar ett slag vi höra så allt går bra med dig
  • Tingeliiiing

Jag är jätte svullen på kvällarna numera , kanske är så när man redans fött två barn innan! Nån annan än jag?

• Tingeliiiing
    Fesitomo skrev 2014-05-19 18:39:44 följande:
    Jag är också jätte svullen men inte bara på kvällen detta blir ju min 4 grav å det har synts tidigare å tidigare på alla grav så får se när folk börjar undra :) fin mage förresten :)
    Nä det syns hela tiden numera men extra mkt på kvällen haha! Åh tack så mkt!
  • Tingeliiiing
    Serahjay skrev 2014-05-19 19:03:52 följande:
    Jag är oxå jättesvullen o hård på kvällarna. Men är ganska svullen hela dagen för jag är en vandrande gasboll.
    Nån mer som har problem med gaser? det är ju helt sjukt! Tror inte jag var såhär med min dotter..
    Är superhård i magen oxå.. hoppas det går över snabbt. Ska försöka dricka mer vatten o äta mer fiber.. 
    Usch va jobbigt! Nä jag har inga gaser men där emot är den svullen o har molvärk lite hela tiden.. O illamående som fan o täppt i näsan dygnet runt!!! Pratar genom näsan...

O TRÖTT!! Haha me. Det ingår ju!
Svar på tråden BF Januari 2015