BF Januari 2015
Serahhay: ser fram emot att se en liten bebisbild :)
Serahhay: ser fram emot att se en liten bebisbild :)
Jag vill fråga en sak. Sambon föreslog att vi ska använda hans gamla spjälsäng från 70-talet som hans pappa byggde. Jag vet inte - funkar det eller? Finns det några risker?
Hade hoppats lite på tvillingar eftersom jag hade två mogna äggblåsor men bara en befruktades och nu har jag bara en bebis i magen.
Hur ofta testar man järnvärdet? Jag tog blodprov på inskrivningen och fick veta att jag hade bra men tänk om det ändrar sig? Brukar bm ta test varje besök?
Lilla skräp: Jag hade lite molvärk i början och ont i brösten de två första veckorna. Sen dess ingenting. I v 8+0 gick jag på Vul och allt var bra. Nu är jag i v 12+3 och har fortfarande inga symptom, visst är jag lite orolig men hoppas allt är bra.
Jag beklagar, Väntande. Vilken sorg :( kram
Malin81: jag hoppas det där med lite fostervatten ordnar sig och att det inte är nån fara.
Nån här som inte gör kub utan väntar på rul? Jag ska dit i augusti, 42 dagar kvar...
Vi gör visserligen inte kub men gör ett ul imorgon o har gjort två vul.
Det är hemskt att få gå o vänta ända till rul innan man ens får veta om det finna något däri!:/ Du har inte funderat på att boka ett privat?
Äntligen molvärk! Ett tecken på att det växer kanske??
Har idag varit på första ultraljudet! Var lite nervös innan som man brukar vara. Tycker jag läst om så mycket missfall och tråkigheter senaste tiden så jag har inte velat ta ut nån glädje i förskott innan vi varit på ul. Men allt såg bra ut! Känns så häftigt att få se den lill* för första gången! Hade helt glömt bort hur spännande det var. I aug-sept ska vi på nästa och då borde det ju synas lite bättre allting. Hen låg bara och sov under undersökningen idag men nästa gång är det nog säkert mer aktivitet :) :)
Börjar tänka mer och mer pojke... Kan inte säga varför riktigt...