-
Jag var så ibörjan av graviditeten (v.3-4) så det var ett tidigt symptom. Jag antar att jag bara ätit nåt olämpligt... Jag hade bra järnvärde så tänkte inte ta nåt utöver ACO vitamin för gravida.Förhoppningsvis skrev 2014-05-26 20:18:48 följande:Du äter inte järntabletter ännu? Det är ju mycket hormoner som påverkar tarmen nu i början. Men har mer hört om att tarmarna jobbar trögare och att det är risk för förstoppning.
-
Jag med! Fast nu har det inte dykt upp på två, tre dagar.
-
Allt utom vul görs väl utanpå magen också?
-
Vecka 9, imorgon 10, och nu de senaste dagarna har jag känt små kittlande stick ibland i nedre delen av magen, höger och vänster sida. Förra veckan såg jag hjärtat slå på vul så oroa er inte, noll symptom behöver inte betyda ett jota =)
-
Beklagar, sargr! Stor kram och tack för din lyckönskning.
-
Hur sent kan man göra kub? Jag går in i v 10 men vi har inte än bestämt oss om vi ska göra det. Är rädd för att få en siffra som bara oroar samtidigt som vi vill se den lilla en gång till innan v 18, för herregud, det är två månader dit, hur ska jag stå ut???
-
Jag hade molvärk bara i v 5, nu får jag bara stick ibland. Känner annars inte av graviditeten men hoppas den lille lever därinne.
-
Jag beklagar, nr 3 på G. Nya tag i höst. Kram.
-
Sourpussy: Jag med :) men jag pratade med barnmorskan och hon gratulerade mig bara, ett illamående är inte mer bevis för en normal och bra graviditet än inget illamående. Men visst känns det konstigt att må precis som vanligt medan andra spyr konstant.
-
Nu är jag också nyfiken på att ta ett test. Men jag ska nog spara tills om en månad när vi åker på semester, för jag misstänker att jag inte kommer känna mig så mycket mer gravid då heller.