BF Januari 2015
Har tid för RUL imorgon. Är sååå nervös. Ska ju äntligen få veta vem det är som gömmer sig där inne :D
Är också intresserad av fb-gruppen :)
Har tid för RUL imorgon. Är sååå nervös. Ska ju äntligen få veta vem det är som gömmer sig där inne :D
Är också intresserad av fb-gruppen :)
Idag rutinultraljud. Jag som hittills haft bf 31/12 blev flyttad en dag till 2 januari. Så nu kan jag vara här i januaritråden på riktigt ;) Bebisen mådde bra och växer fint, allt var perfekt!
Tack så mycket! Vi är så glada över vår lilla dotter :)
Tycker också det är bäst att tala med ansvarig direkt. Jag har mailat med deras VD idag som ber om ursäkt och ska utreda det hela. Läkarens lösning var att göra nytt prov men det vill jag inte.
Fick så under semestern. Det bara rann till och jag fick byta trosor. Men inte sen dess.
a så har jag haft i flera dagar nu! typ mycket genomskinliga flytningat! dras väll möjligtsvis åt de vita hållet! börja jag kolla upp de?
Sagolina: jag håller med. Kan därför fråga om fler ofta vaknar av att man är så kissnödig att det gör ont? Jag kan liksom ha kissat innan läggdags, ändå vaknar jag under natten och är akut kissnödig, och sen ändå på morgonen ocks, det känns som att jag druckit flera liter.
Ja min bebbe är ca 20 cm så det är möjligt att den ligger och trycker. Den flyttas nog högre upp ju längre tid det går och ska inte ligga lika hårt mot urinblåsan då.
Jag är i v 20 och känner varje dag små rörelser som att den rullar runt och buffar försiktigt. Började så smått i v 19 och ökade allteftersom.
Jag har börjat köpa på mig en del kläder och märker att det blir mycket bodies, och många kortärmade. Mitt första barn kommer ju i januari precis som era, men ni som har barn sen förut: behöver jag köpa till koftor och små jackor och byxor eller kan de ha bara body på sig inomhus? Alltså behöver jag komplettera med lika många byxor+koftor/tröjor som jag har kortärmade bodies?