Väntande skrev 2014-06-04 13:47:57 följande:
Vi har berättat för familjen för en vecka sedan och börjat lite smått med att berätta för vänner, men väntar längre innan vi går ut till bekanta liksom ... Det är ju hemskt tidigt, men för oss känns det som en evighet då vi hållt barnverkstan helt hemlig - å det är ju 7mån av försök bakom oss. Känns jätte skönt att alla vet :) har bokat vul om två veckor på en privat klinik också, det känns spännande!
Nu har symtomen slagit på stort å jag fick en instant flashback till när jag väntade min första ... När jag levde på rostat bröd i månader.
Jag kan inte äta varken lunch eller middag, det går bara inte! Jag vet inte varför, men jag kan inte förmå mig till att äta. Det är en massa konstiga blandade avsmaker för varm mat, konsistenser, att jag tror jag kmr må illa ... Det tar stopp bara. Vill inte ens tänka på det! Mörkt mjukt bröd eller knäckebröd med lite ost å sen ett glas mjölk, det går fint! Å pizza (!?) av någon jävla anledning ... Kommer sitta fint hälsomässigt!!??
Samma här med maten! Känner mig jätteonyttig för jag lever typ på mackor. Och ost av någon anledning (brukar nästan aldrig äta det annars). Och idag åt vi pizza, och vad gott det va! Pasta är däremot döden, mår illa hela kvällen efter. Skumt det här.