Inlägg från: LängtansBlåaBlomma |Visa alla inlägg
  • LängtansBlåaBlomma

BF Januari 2015

Jag fryser och är varm om vartannat. Just nu mår jag illa. Får se om det håller i sig... v.5+3

• LängtansBlåaBlomma

Jag har mått lätt illa konstant sen igår eftermiddag. Hoppas det går över under dagen, man ska ju orka jobba också...

• LängtansBlåaBlomma

Jag får göra tidigt vul i v 7 men det är inte på mvc utan på fertilitetskliniken som hjälpte mig bli gravid. De" erbjuder ett vul för att se att det är en graviditet och sen släpper dom mig :) De vill väl få bekräftelse på "sitt utfärda arbete".

• LängtansBlåaBlomma

Vill också må illa eller ha växtvärk. Just nu är jag bara trött och extra känslig för längre måltidsuppehåll. Brösten svider också då och då och är känsliga för kyla, men de har inte vuxit något. Blir lite ängslig när så många skriver att de är glada över sina symptom för sist kände de ingenting och då blev det missfall. Förstår att det inte finns nåt sånt samband men klart jag vill känna mig lite gravid :) v. 5+5

• LängtansBlåaBlomma

Jag är 26, snart 27 år. Tillsammans med min sambo sen fem år och väntar vårt första barn. Vill vara anonym i övrigt ett tag till :)

• LängtansBlåaBlomma
    Fesitomo skrev 2014-05-08 08:34:04 följande:
    Usch ny på morgonen har jag haft en otrolig mensvärks liknande känsla i nedre delen av magen :(
    Växtvärk??
    Jag själv har börjat få som ilningar nedåt och det gör ont när jag blir kissnödig och ska kissa. Lite som urinvägsinfektion hur jag nu skulle kunnat få det. Vet ni vad det kan vara? Känner mig helt öm i underlivet.
  • LängtansBlåaBlomma
    RockTheRebell skrev 2014-05-08 10:53:07 följande:
    Har också så, men inte uvi känningar. Uvi är farligt för bebis fall bakterierna även går upp i livmodern så det är värt o kolla om du tycker dig ha uvi. Om det bara var en jämförelse för ilningar ska du däremot inte oroa dig för att jag skrämmer upp dig.
    Jag ska se om det håller i sig under dagen. Har inte haft uvi sen jag var barn. 
  • LängtansBlåaBlomma
    AB mringde idag. Vev 2014-05-08 15:40:46 följande:
    När ringer ni MVC?

Har hamnat i konstigt moment 22. Ilamåendet hålls ju borta med mat men jag kan bara äta det jag är sugen på försäker jag äta ngt annat så äcklas jag. Idag satt jag här hungrig och ska värma till min mat korv med mos, men börjar äcklas av det så det går inte ner och då mår jag ju mer illa och till slut får jag trycka i mig lite brödkanter för det var det enda som jag kunde tänka mig att få i mig allt annat äcklade mig. Och nu börjar jag känna mig lite hungrig igen men kan inte komma på alls vad jag kan få i mig t o m brödkanterna äcklar mig Känner just nu bara sug på sallad med citronsaft ..mmmm längtar tills jag kommer hem Solig
    Jag ringde idag, v 6+0
  • LängtansBlåaBlomma
    Fesitomo skrev 2014-05-09 15:25:54 följande:
    Vad säga om att göra en lista vart alla bor??
    Vi har ju en bf-lista där man kan lägga till sin bostadsort om man vill.
  • LängtansBlåaBlomma

Nu gnäller jag även här (är aktiv i två gravidtrådar) men jag har inga symptom :( det enda är att jag är tröttare än vanligt men absolut inget extremt. Är i 6+3... Nåt måste väl börja visa sig snart???

Svar på tråden BF Januari 2015