BF Januari 2015
Jag fryser och är varm om vartannat. Just nu mår jag illa. Får se om det håller i sig... v.5+3
Jag fryser och är varm om vartannat. Just nu mår jag illa. Får se om det håller i sig... v.5+3
Jag har mått lätt illa konstant sen igår eftermiddag. Hoppas det går över under dagen, man ska ju orka jobba också...
Jag får göra tidigt vul i v 7 men det är inte på mvc utan på fertilitetskliniken som hjälpte mig bli gravid. De" erbjuder ett vul för att se att det är en graviditet och sen släpper dom mig :) De vill väl få bekräftelse på "sitt utfärda arbete".
Vill också må illa eller ha växtvärk. Just nu är jag bara trött och extra känslig för längre måltidsuppehåll. Brösten svider också då och då och är känsliga för kyla, men de har inte vuxit något. Blir lite ängslig när så många skriver att de är glada över sina symptom för sist kände de ingenting och då blev det missfall. Förstår att det inte finns nåt sånt samband men klart jag vill känna mig lite gravid :) v. 5+5
Jag är 26, snart 27 år. Tillsammans med min sambo sen fem år och väntar vårt första barn. Vill vara anonym i övrigt ett tag till :)
Nu gnäller jag även här (är aktiv i två gravidtrådar) men jag har inga symptom :( det enda är att jag är tröttare än vanligt men absolut inget extremt. Är i 6+3... Nåt måste väl börja visa sig snart???