Fortsättningstråd för oss med BF i April 2014 med första barnet
Vilken modell är det på selen Nina? Verkar finnas ett antal olika. Har tiitat på miracle för den verkar skön för bäraren
Vilken modell är det på selen Nina? Verkar finnas ett antal olika. Har tiitat på miracle för den verkar skön för bäraren
Tack för att ni svarar så bra i den här tråden! <3
Blev nu väldigt intresserad av en manduca :)
Beklagar sorgen bäbissina!
Mäh skrev ett långt inlägg till dig bäbissina... Men endast rubriken kom med... Jaja
Kram till dig och din familj!
Nu behöver jag lite tips från er som ger ersättning!
Min bröstmjölk börjar sina bort helt nu och jag får ge nästan bara ersättning nu. Det smidiga med att ge utpumpad bröstmjölk var att den fanns färdig i kylen att värma när lilleb är hungrig. Det gick på ett kick!
Nu blir jag stressad när han vaknar och tycker det tar en faslig tid att få till det innan han får äta.
Har ni nåt tips på att få det att fungera smidigt?
Men det står att den ska värmas upp till 70 grader när man återvärmer flaskan? Eller värmer du bara till ättemperatur direkt?
Då får man stå och kyla igen?
Ok så om jag förstår dig rätt så har ni kokt vatten i kylen som ni tar av och häller i flaskan. Tillsätter pulver och värmer till ättemperatur.
Eller så har ni blandat ersättning i tillbringaren som sedan tas en skvätt utav och värmer.
Ursäkta om jag är trög... Men jag försöker verkligen hitta ett smidigt sätt som fungerar när man är så zombie som jag är just nu :)
Tack bumblebee för ditt tålamod! Hoppas du sover gott i skrivande stund ;)
Diskuterade detta med sambon kl 3 i natt om ditt tips! Han tyckte det lät bra :) så nu kör vi så. Kram
En till trög fråga: blandar du pulvret när vattnet är kallt eller varmt? ;) ifall det har nån betydelse?