Vi runt 35 år som väntar barn
Missfall här nu. Får återkomma i framtiden.
Lycka till ni andra <3
Missfall här nu. Får återkomma i framtiden.
Lycka till ni andra <3
Imorgon är det dags för RUL. Vi väntar med spänning för att få se den lille. Vi vet inte hur vi ska göra med om vi vill kolla kön än. Jag är nyfiken samtidigt som det känns bra att vänta och sambon tycker samma så vi får se vad som händer när vi väl är där. Jag känner lite puffar från magen emellanåt och allra mest när jag gått och lagt mig
Jag hoppas verkligen att allt är bra imorgon. Lite nevös är jag ju, men jag har ju ingen anledning att tro att något skulle vara fel. Nojjig som vanligt
Välkommen frugan01, har lagt till dig i presentationen
Vad spännande och kul för er, Vildhallon och Bebislängt, som ska göra RUL nu snart!! Jag skulle aldrig kunna hålla mig ifrån att ta reda på könet, är alldeles för nyfiken av migBebislängt: vad beställde du för vagn?
Jag har blivit kallad till UL på måndag. Kommer att vara i vecka 9+4 då (om jag har räknat rätt). Undrar om det blir VUL eller UL på magen. Spännande i vilket fall som helst. Jag är inte oroad att något ska vara fel, men jag är oroad över om det skulle vara tvillingar. Har ingen anledning att oroa mig för det, men kan ändå inte låta bli och våndas över att risken finns.
Nu är KUB avklarat och det gick superbra!!!! Lägsta möjliga risk, 1:20000, och en fantastiskt fin liten krabat där inne Fy, så lättad jag är och glad och lycklig och så lite tårögd
Hej!
Här vill jag oxå vara med! :)
35 år från Stockholm. BF 3 nov, första barnet.
Jag var på RUL igår och bebisen såg precis ut som den skulle Vi blev framflyttade två dagar så nu är BF den 13/9. Fantastiskt att se hur det ser ut därinne! Det var dock svårt för barnmorskan att få en bra bild i profil av den lille då den inte var samarbetsvillig utan hade gosat ner sig med ansiktet in mot min rygg. Nu har vi snart gått halva tiden och det har gått så fort! Vart tar tiden vägen?