Bebislängt skrev 2014-06-05 09:55:05 följande:
Kände också att jag ville ha en vagn med rejäla hjul så jag har köpt en vagn som har lika stora hjul överallt och som inte är svängbara så att man bara glider omkring i modden sen. Vi köpte en Crescent comfort men jag har ingen aning om ifall det faktiskt blir bra eftersom jag inte har någon direkt erfarenhet. :D
Precis så tänker jag jag också, vi hade en Emmaljunga med sonen och jag har aldrig varit så nöjd. Så det lutar åt en Emmaljunga igen eller en Crescent Svårt att välja då det är bra vagnar både. Men jag är inte sååå långt gången så vi avvaktar till efter RUL
Bebislängt skrev 2014-06-05 09:58:34 följande:
Det är sant hehe! Vi har ju börjat köpa lite saker för jag tänker att rent ekonomiskt kan det ju vara bra att pytsa ut inköpen lite. Nästa gång får det nog bli lakan och täcken och sånt så kan jag bädda på en gång när vi har hämtat hem sängen :)
Sambon skrattade åt mig när jag stod och bäddade sängen och vek babykläder i vecka 25
Något jag kan rekommendera är att ta gamla badlakan och sy små handdukar av det. Mjuka och bra till bebisen när man har dom på axeln eller bara ska torka av dom
Ärligt talat har jag ingen aning om vad vi behöver. Vi har ju det mesta utom en vagn så vi tar det som det kommer tror jag