• Johannah01

Okej typiskt dahlia. Du får fjäska med lite frukost på sängen och försöka glömma att han kom hem sent :P

• Johannah01
    Acire94 skrev 2014-04-19 00:19:11 följande:

Hej, gått ett tag nu sen vi skrev i gruppen:) Jag hade antagligen ägglossning den 16e men jag har haft hyfsat starka test två dagar efter med..hur som helst så har vi myst på ordentligt de här dagarna så hoppas på det bästa :)

Okej hoppas de blir något. Får vänta 2 långa veckor nu då :P
  • Johannah01

Men är det inte så att När ägglossningstesterna visar streck så säger den bara att ägget snart kommer lossna typ inom 48h. Så när den sen visar negativt då har det släppt. Å de kan bara bli befruktat när det släppt? :)

• Johannah01

Jag hade ont i brösten och bröstvårtorna och var extra trött. Men tänkte mer på att de kunde vara P pillerna som gick ur kroppen . Men i efterhand så var de ju inte de:) nu har mina bröst från att vara mjuka C-D kupor blivit mer hårda E kupor och det känns som dom ska SPRÄNGAS! Kan inte ligga på mage för då gör de jätte ont och alla BH och sport bh är för små :/ haha antar att jag kommer ha ont i dom tills dess att man slutat amma om över ett år ;)

• Johannah01

Mjölkproduktionen börjar med en gång man blir gravid. Jag har en kompis som började läcka redan i vecka 12:/ nu är jag i vecka 6+6 :) har berättat för typ alla haha

Svar på tråden ömma bröst!