• Johannah01

ömma bröst!

Haha ja så är det säkert.. Ska ändå testa mig imorgon igen :) har kissat 3 gånger idag å blåsan var bara fylld med 1dl ... Fick testerna nu nämligen haha :)

• Johannah01

Jag tror man kan fylla i sin adress manuellt så då e de ju bara å skriva nya adressen ;)

• Johannah01

Själv har man ett radhus- bostadsrätt med uteplats.. Helt okej men vi drömmer om en gård i framtiden :)

• Johannah01

Ja det kan man.. Du väljer bara från det datumet du flyttar in :) men du behöver inte välja eftersändning. Jätte onödigt.. Mycket ändras automatiskt och de som fortsätter komma till dina föräldrar är det bara ett snabbt billigt samtal eller ett gratis mail att byta. :) då blir adressändring helt gratis.. Sen när du ska beställa testerna eller vad du än beställer så skriver du ju bara i den nya adressen så du behöver ju inte eftersändning för sånt:)

• Johannah01

Jag har flyttat 6 gånger på 7 år så jag lärde mig ett billigare alternativ och så enkelt :D

• Johannah01

Sen gäller eftersändningen bara ett år, så du måste ändå ringa till bolagen och byta adress. Har du inte gjort set inom ett år börjar posten skicka tillbaka till förra adressen igen ;) och även om jag valde eftersändning missade posten detta och skickade det till min gamla adress ändå.. Så störigt.

• Johannah01

blir dina tester från graviditetskollen såhär?? inbillar jag mig eller ser jag ett streck? nedersta är från igår på dagen, mitten imorse och överst från nu.. har läst flera nu som har fått positivt med billiga tester å sen visat sig inte vara gravida.. är ju fortfarande tidigt då ja troligtvis har BIM om 5 dagar..
  • Johannah01

Ja men ja tror det inte!!! Ja fick mörklägga bilden i Photoshop för att man skulle se någorlunda på bilden, de e inte lika skarpt i verkligheten.. Men jag gjorde en med vatten nu å den va verkligen helt VIT. Är era streck helt vita??

Svar på tråden ömma bröst!