ömma bröst!
Dom blir säkert jätte glada:) jag var jätte nervös att berätta för syrran, då ja trodde hon skulle bli avundsjuk å lite sur.. Men hon blev så glad å börja gråta:):)
Dom blir säkert jätte glada:) jag var jätte nervös att berätta för syrran, då ja trodde hon skulle bli avundsjuk å lite sur.. Men hon blev så glad å börja gråta:):)
Åh vad jag hoppas att ni plussar:) jag har ätit P piller i 9 år.. Kan inte fatta att ja blev gravid direkt :) nu hoppas jag bara att kroppen valde ett fint ägg som vill stanna :):)
När testade ni senast?:)
Men testa nu då :D
Håller tummarna för er!:D
Jag ringde idag! Efter 29 uppringningar kom jag äntligen fram! Haha upptaget hela tiden. Fick en tid 2 maj :) ska bli spännande!!
Okej håller alla tummar och tår! Jo jag är väldigt trött hela tiden, fortfarande ont i bröstvårtorna.. Har börjat gilla avocado och broccoli vilket ja inte gjorde innan ! Hehe.. Känner stickningar i livmodern, och idag har jag haft "mensvärk" av och till, jätte jobbigt, har änna gjort ont. Men de släpper när jag sätter mig ner å lugnar ner mig.. Jobbigt bara när man jobbar.. :/ tog gravidtest igår eftersom jag hade köpt två stycken CB . Stod Gravid 2-3 veckor hehe:):) idag är jag i vecka 5 (4+3) tror jag haha..
Det är nog lätt att man blir en liten test narkoman, men jag tror det kan vara klokt att försöka hålla sig från testerna, vet att man lätt kan bli stressad inombords å de kan förstöra så att det inte tar sig.. Jag har jätte lätt för att stressa på jobbet å sånt och jag har verkligen fått ta tag i mig själv. Idag blev det lite stressigt å de va i samband med det som "mensvärken" kom.. Fick ta djupa andetag å säga till mig själv! Så svårt! Nej jag har inte sagt något till chefen.. Tänkte vänta tills efter semestern i augusti. Har läst att man måste säga till 2 månader innan man ska gå hem.. När tror ni e lagom att gå hem?
Ja precis.. Men jag kanske får berätta innan beroende på hur jag mår. Det kanske inte alls går att dölja, och om jag börjar spy hos mina brukare kanske man måste berätta haha.. Förresten är jag undersköterska- personlig assistent :) inte orkat plugga mig högre ;)
Jag går på semester måndag v.28 och då är jag i gravidvecka 17, har semester 5 veckor och är då i vecka 23 när jag kommer tillbaka, tror det blir lagom att säga då.. Vi har tänkt att kanske köpa en Volvo xc60 2010 år modellen, den kostar 200000 nu men i slutet på året kanske den är lite billigare. Det är min sambo som tjatar om den bilen, och han betalar den själv så vad ska jag säga.. ;) Tack typ!