• Johannah01

Men det kan ju vara som du säger också.. För jag har hört att man inte kan få positivt ägglossningstest om man är gravid.. :/

• Johannah01

Haha samma här. Han hade nån ide om att när vi skaffar barn ska vi ha mys hela tiden, han såg fram emot det jätte mycket.. Vi hade sex 3-4 gånger den veckan jag hade ÄL och sen blev det bara på helgerna haha.. Vi visste ju inte ens att jag hade ÄL då,tur vi hade :) men man är inte sugen och trött på kvällarna efter jobbet så de blir ju så;)

• Johannah01

Det har jag aldrig hört, svårt att tro på det där.. Har läst så mycket nojigheter så jag vet inte vad man kan tro på ;) ja precis det kommer det ju att bli. När är det ni flyttar?:)

• Johannah01

Ägglossningstesterna visar ju bara att det är upp till 48 timmar kvar tills att ägget släpper. Så kanske att det inte hunnit skäppa än?:) för när det släppt så visar ägglossningstesterna negativt, fast att det är då man kan bli gravid. jag tog ägglossningstest för några dagar sedan och de va negativt men grav testen är positiva :)

• Johannah01

Åh vad jobbigt. Tänk när ni har en skrikande bebis också, då är dom nog inte glada ;)

Svar på tråden ömma bröst!