• dahlia92

ömma bröst!

Mitt var beräknat från min senaste mens första dag. Så det skiljer en dag på oss fast du hade typ äl flera dagar efter mig? haha det är kul, då kan vi nog testa nästan samtidigt alla 3. :) Ja precis, vi får nog lugna oss lite med att känna efter symtom tills i alla fall nästa vecka. :) Men har väldigt stark mensvärk så har svårt att tro att det skulle kunna vara grav-tecken även om det står att man oftast får mensvärk fast man är gravid. Har alltid haft problem med mensvärk därför har jag ätit p-piller i så många år.. Så vill helst bli gravid direkt så jag slipper ha mens och spy/krampa osv ..

• dahlia92

Räknade också efter 28. Vet ju inte alls om jag har 28 heller men vi får väl se. Är man gravid så ser dom ju ändå vilken vecka man är i på ultraljudet. :)

• dahlia92

Det kanske är nidblödning?? Isåfall är du ju gravid? :D du har väl massa tester, kan du inte ta ett o kolla? Börjar jobba nu slutar ikväll så skriv hur det gick :) googla på nidblödning. Inte alla som får det men om det sker så är det typ dag 8-10 efter äl. Lycka till :D

• dahlia92

Ja men det är säkert positivt. Har själv väntat på nidblödning men jag hör väl till gruppen som inte får någon. :) Men testa imorn bitti. Det kan ju visa plus. :D Jag tror att det är lätt att få missfall innan bim och testar man innan så kan man bli besviken om man får missfall för hade man väntat till bim hade man antagligen inte märkt det. Så det borde gå att testa. :)

• dahlia92

Mår varken illa eller är trött. Konstigt att alla är så olika.. Om vi nu är gravida alltså. :D

• dahlia92

Hatar att vänta, inget tålamod till det. :) tack o lov jobbar jag hela helgen + måndag så tiden går fortare. Så på tisdag ska jag testa. :)

• dahlia92

Jaså får testa det där ringtestet när jag kommer hem ikväll om jag kommer ihåg. Har dock ingen ring som är kopplad till min graviditet :( bara randomringar haha.. Åh nej vad tråkigt :/ men tappa inte hoppet än, finns väl dom som haft nidblödning flera dagar med eller? Har inga graviditesttecken idag. Mensvärk som kommer o går. Och även magont som kommer o går, annan känsla än mensvärken. Får väl försöka i april igen i värsta fall :)

• dahlia92

Men då kanske det inte är mens då? Borde ju vara mer isåfall. Fast håller med dig bättre att man har låga förväntningar o blir positivt överraskad. Men det är så svårt tycker jag. :) 3 dagar tills jag kan testa. Gick in i v4 enligt appen så då borde det väl gå o testa nu snart? :)

• dahlia92

Ja ska göra på tisdag. Eller måndag om jag inte kan hålla mig :) lär säkert glömma av o ta morgonurinen haha

Svar på tråden ömma bröst!