ömma bröst!
Vet fortfarande inte hur man kollar :/ har ingen e-legitimation måste man vara inloggad eller?
Vet fortfarande inte hur man kollar :/ har ingen e-legitimation måste man vara inloggad eller?
Okej kanske var en gammal sida då, var ett tag sen jag kollade och vet inte när det var ifrån :)
Ja det borde ju räcka gott och väl ;)
Okej får vänta lite med det då, ska byta bank på torsdag i och med husköpet så får skaffa det senare. :)
Ingen aning med nidblödning faktiskt :/ Har själv inte fått det minsta blod utan bara flytningar. Men ge inte upp hoppet än, när ska du testa nästa gång?? Själv har jag världens pms idag. Jag och pojkvännen bråkade i morse så trodde hela hus och barndrömmen försvann haha!! Har även skällt ut min mamma helt utan orsak. Vet inte vad som händer men antagligen mest för att jag är så trött, måste sova ut imorn känner jag. :) För jag har inga andra graviditetssymtom så antagligen är det ingenting. Men då får det bli en januaribebis istället så det är ju inte hela världen. :)
Ska också testa på tisdag, herregud det är imorn redan!! Vad fort det går :D *nervös*
Haha jag håller med dig. Har du fortfarande lika ont i brösten alltså? Mitt försvann ju men jag har aldrig haft så ont i bröstvårtorna förut. Så känns också lite onödigt om jag inte är gravid nu, vad var det då lixom ??
Min sambo låg och lyssna på min mage igår och han sa att det bubblade massa där inne. "Du måste vara gravid det är något där inne" sa han hahahaha. Även om jag önskar att han har rätt så vågar jag inte tro något än. :)
Ja men vad konstigt :S Men om det nu skulle vara mens så får du inte missa nästa äl bara, så du är förberedd :) Vet inte hur länge nidblödning håller i sig som sagt, har du googlat något på det? Om det är fler som blött fler dagar lixom. :)
Åh så du testade dig igen, synd att det inte är positivt. Men hänger säkert ihop med att du blöder. Vill också göra det men väntar till imorgon. Morgonurinet ska ju vara bäst så hoppas inte att jag råkar glömma det och kissar som vanligt haha..
Nej säg inte så :( Nu tappade jag hoppet. Haha, bubblar säkert rätt bra i alla magar, mycket som jobbar där inne :)
Hoppas inte att det är missfall! Är rädd att jag också har fått det (om jag nu var gravid). För innan hade jag massa (okej en del iaf) symtom men nu är allt som bortblåst. Känner inte av nånting :S
Ja men det förstår jag!! Imorn gäller det ;)
Nej han har aldrig lyssnat förr :( Ska lyssna på hans mage ikväll så får vi se om det är samma! haha :)
Blöder man även om man får missfall så tidigt?? Får väl vänta och se vad som händer i min kropp :)
Ja men det förstår jag. Lika bra att vänta lite som sagt ..
Haha ja visst gör det :)
Hör av mig imorgon bitti då jag testat :) tänk så skulle det bli positivt, kommer gå runt med ett smile hela dagen haha. Nej men som sagt tror inte att det finns något där inne. Idag har jag inte haft något tecken alls, så himla tråkigt..
Men bättre med ett missfall tidigt innan man hinner få en relation med bebisen lixom. :) Januaribebis är inget fel alls, det var ju planen innan :) det är bara det att blir jag inte gravid nu så känns det som att det är fel på mig. Andra i min ålder blir gravida hit och dit nu och så kanske jag och min pojkvän får problem. Vill gärna bli gravid så jag vet att det inte är några problem för oss. :) men förstår ju att det är väldigt mycket som ska klaffa för att det faktiskt ska bli ett barn. Det år inte alls enkelt vad jag förstått. Så det får väl ta den tid det tar, bara jag som är otålig. :) Förlåt om det inte blir styckeindelning nu, skriver från plattan..
Vi klarar det nog ska du se
Ja det är jätteskönt att ha några att skriva med här. Tycker det är jättekul att vi är ett litet gäng. :)
Det var negativt!!! :((( Så negativt det kunde bli, inte ens ett spökstreck haha.. Jag tänkte på det igår kväll, vilket som är bäst december eller 2015-bebis. Det spelar ärligt talat ingen roll men jag blev så besviken i morse när jag testade mig.
Alltså det fanns inte ens en antydan till ett andra streck, så vet inte om det är värt att kolla igen på lördag. Eftersom jag precis slutat med p-piller vet jag ju inte när jag haft äl eller när jag ska ha mens. Kan ju vara väldigt oregelbundet just nu. Men ska nog beställa äl-test och grav-test där ni beställde från och köra ordentligt nu i april istället.
Kan varannan-dag-metoden funka kanske? :) Nu i mars körde vi mest när jag "antog" att jag hade äl sen har vi inte brytt oss direkt. Så nu får vi gå in helhjärtat. :)