dahlia92 skrev 2014-10-10 13:23:35 följande:
Oj fick han lån på så mycket helt ensam alltså? Då bor ni ju i ett riktigt fräscht hus då? :D För dom pengarna utanför Skövde får man ju rätt mycket lixom. :)
Ja och bäst vore kanske om du fick praktik på ett ställe och kunde få in en fot så du kan jobba lite extra innan du ska föda lixom. Alltid lite bra med extra cash och erfarenhet. :) Tror du kommer vara trött någon vecka till men att det blir bättre sen. Av det jag hört. :)
Ja alltså oftast är det ju 3 månader från af men min chef tog in så många samtidigt så det krockade så det var väl egentligen därför..
Haha, ja det är mest äldre faktiskt, det är jag och två extratjejer som är unga ;)
Ja! Helt sjukt egentligen, han har rätt bra lön så antar att det är därför ^^ Jo, det är rätt fräsch men finns ändå grejer man vill ändra på :P
Ja, eller hur! Jo, trötthet kan jag leva med men jag får ont vad jag än gör. Häromdagen gick jag upp och ner för trappan 3-4 gånger på raken, sen var jag tvungen att sätta mig ner i typ en halvtimme för jag fick mensvärk och ont i ryggen! Så är lite feg :P
Haha, tänk dig om jag skulle gått fram till en 40-åring och bara "psst, du heter inte dahlia92 på familjeliv va?" hahah :D
Ska på inskrivning imorrn förövrigt, så bli jättekul! Gillar min bm, hon hetsar inte för min vikt eller något, har hört många skräckhistorier ifrån det! Man vet ju själv att man är väldigt överviktig så man behöver ju inte någon annan som påpekar det hela tiden :P