• Acire94

ömma bröst!

Alltså det är ju så svårt..har förresten haft ont när vi har haft sex de två senaste dagarna? What's up with that liksom?

Förklara för honom hur det fungerar då? Det är inte bara du som ska vara gravid ju, ni blir ju det på sätt och vis tillsammans!

• Acire94

Jo men det har varit exakt likadant två gånger ju...men aja, vi får la se!

Jo men så kan det ju vara! Då kanske det händer direkt!

• Acire94

Det är ju svårt att veta riktigt varför..men är du helt säker på att du inte har haft då? Det kanske inte var lika tydligt bara?

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om mitt heller, vet ju varken när jag har bim eller om jag ens har haft äl eller om jag haft två..jag är väldigt förvirrad men det har jag ju varit sen vi började :p

• Acire94

Fast det är inte exakt 14 dagar, det är väldigt olika från person till person! Man kan ha 12-16 dagar från äl till mens :)

Dock så kan du ju ha sen äl eller att du inte känt av den osv! Man kan ju alltid hoppas ;) Vi har ju som sagt blivit lurade några gånger så vet inte riktigt vad man ska tro nu förtin :)

• Acire94

Hej på er!

Måste bara berätta, nu har min bröst blivit ömma igen och förut när jag skulle gå ur soffan (har en stor divansoffa så kan bli att man "kryper" ur den ibland, haha) så ilade det till i underlivet och gjorde jätteont! Fick stå kvar på alla fyra i typ 10 sekunder innan det försvann...vad var det??

• Acire94
    Johannah01 skrev 2014-06-21 09:20:22 följande:

Det händer mig hela tiden, fast då är det ligamenten och musklerna kring livmodern som inte hänger med i min snabba rörelse :)

Men jag ska ju precis ha haft ägglossning? Eller jag kanske ska tänka att jag hade ägglossning den 9onde eller vad det var? Vill ju såklart att det ska visa sig att jag är gravid men känns inte som att det kan komma så tidigt eller? :)
  • Acire94

Jo det är klart, men jag slutade ju med p-piller i februari så tycker att det borde jag märkt innan i sådana fall ;) Men kan ju i och för sig vara när det fäste (om det fäste), hoppas!

• Acire94

Hur går det för dig dahlia? Har mensen kommit än? Jag hade lite mensvärks liknande idag under kanske 30-60 min och sen försvann det och inget blod, lite konstigt:p

• Acire94

Aha, skriv om du fått den imorgon då, annars kan det ju vara något!

Njae, inte än! Väntar i alla fall till på lördag eller något eftersom att jag hade äl den 16onde!

• Acire94

Provade du varje dag? :oo Annars kan du ju ha missat den! Men vi får väl se, det märker du ju snart i alla fall :)

Hooppppaasss

Svar på tråden ömma bröst!