• Acire94

ömma bröst!

Hon tyckte jag skulle avvakta men om jag fick feber skulle jag åka in direkt :/

• Acire94
    dahlia92 skrev 2014-06-10 14:13:06 följande:
    Hoppas att du inte får någon feber. Men det är inga problem med att bli gravid direkt efter ett missfall? Eller hur funkar det?
    Tog precis tempen och hade 37.7...MEN jag litar inte på det för jag hade precis pratat i telefon och vi har en örontermometer ;)

Jag har faktiskt läst om flera som blivit gravida direkt efter, så det måste ju vara okej? Speciellt när det var så tidigt som mitt :)
  • Acire94

Börjar fundera på om det har varit någon ägglossning den här månaden, har inte haft ömma bröst över huvudtaget och det har jag ju haft varje månad?:p Dock så har jag jag ju haft rätt ont och det hänger fortfarande med men inte fullt utslag på testerna :( Aja, vi får la se :)

Jodå, klart du kan bli med barn, det kanske bara är lite svårare? Du kanske har pco eller vad det heter?

• Acire94

Jag tror det innebär att man inte har ägglossning varje månad så man måste ta receptbelagd medicin för att hjälpa igång ägglossningen! Men jag tycker du ska köpa rosenrot först:)

• Acire94

Jag är så himla förvirrad över min kropp alltså! Tycker att man borde fått iordning på den nu :p.. kanske är på väg att ha äl nu istället även om jag trodde att jag hade det förra veckan eftersom det gjorde så ont! Nu börjar bröstvårtorna göra lite ont så det kanske är på gång...

• Acire94

Jo, eller jag tog några men det gjorde mig bara mer förvirrad förra veckan, sen tog jag ett igår som var rätt starkt och nu har jag typ mensvärk:p

• Acire94

Ah, kan ju ha haft två ägglossnigar denna månaden antar jag? Hört att det kan bli så ibland! Jag vet inte, skitsvårt!

• Acire94

Googlade på det och det kom upp någon artikel om att forskare har kommit på att det inte finns någon "säker period" då man inte kan bli gravid för att tjejer kan ha äl flera gånger på en månad :o

Svar på tråden ömma bröst!