• Acire94

ömma bröst!

Johannah01 skrev 2014-05-30 13:43:23 följande:
    Ja fast digitala visar ju verkligen svart på vitt , "ja eller nej" medans dom andra kan vara så otydliga :)
    Jo, det är sant! Men vågar typ inte ta ett till digitalt då det känns som att jag bara kommer bli besviken :( Tänkte ta ett till digitalt på Måndag för då borde det ändrats till 2-3 veckor om det har fortsatt!
  • Acire94

Förvirraaaad... Har tagit flera test sen det positiva cb digital och alla har varit negativa.. sen imorse fick jag detta??

Ska ta ett nytt digitalt imorgonbitti men kunde inte hålla mig :P
  • Acire94

Japp :( Men bara att försöka igen.. Men det är i alla fall skönt att veta att man KAN bli gravid om du förstår vad jag menar!

• Acire94
    dahlia92 skrev 2014-06-02 10:10:42 följande:
    Nej gud vad tråkigt :S :( men det positiva i det hela är ju att du nu vet att du faktiskt kan bli gravid :) så bara att försöka nu igen!
    Ja men precis, men blev faktiskt riktigt ledsen.. trodde verkligen det hade tatt sig men bebben ville inte stanna kvar :(
  • Acire94
    dahlia92 skrev 2014-06-02 12:49:47 följande:
    Ja men det är klart att du blev ledsen. Men tänk som så att bebisen ksnske inte skulle blivit frisk i verkliga livet så kroppen stötte bort den direkt. Det är ju bättre än att man ska se att det är något fel i typ v.18 lixom. Men självklart är det tråkigt och man blir ledsen men det är ju ändå bra att kroppen funkar som den gör. :)
    Ja så klart :) Det är ju skönt att kroppen kan sköta lite automatiskt så att säga! Men vi ger inte upp, hoppas på att få ett plus den 24e istället! När har du bim denna månaden? :)
  • Acire94

Appen stämmer aldrig för mig men jag har ju i och för sig vääääldigt oregelbunden mens! :)

Svar på tråden ömma bröst!