ömma bröst!
Här är ägglossningstestet, så om det inte var positivt på testet igår så är jag ju rätt nära ägglossning ser det ut som :)
Jag testade inte imorgon men jag testade igår på dagen och då syntes det inget så det var nog spökstreck :/ Menmen, ägglossningen borde vara i närheten i alla fall! Förövrigt har jag läst om flera som har fått reda på att de är gravida när de har tagit äl-test och det har varit jäätteepositivt typ! För äl-testet mäter ett hormon(kommer inte ihåg vad det hette) och gravtestet mäter hcg och de är väldigt lika! Så äl-testerna kan ibland inte hålla i där hormoner men det kan gravtesten:)
Och så blev det självklart massor fel, haha. Men alltså jag har läst flera som tagit äl-test och det mycket starkare än kontrollstrecket och sen har de provat gravtest och det var positivt! Men mitt var inte tillräckligt starkt för det tror jag inte:) En konstig grej i alla fall är att ägglossningstesten ifrån i förrgår och igår är typ lika starka? De ska ju stegra? Hm...
Jo, kan ju vara så! Men när jag tog grav-test strax efter att jag i sådana fall fick missfallet så var det ju inget streck? Jag är mest förvirrad över allt just nu :P
Vi verkar inte få ha någon lugn stund här hemma, allt händer samtidigt :P Grannarna har klagat över att vi har musik på nätterna (när vi sover). och de har även klagat på att vi har musik på dagen vilket jag trodde att man fick ha (har inte haft jättehögt)..och just det, vi får inte ha på tvn på kvällen/natten heller (på lågt) för det stör grannarna? Vi flyttade nog in i fel trappuppgång om man säger så då vi inte är sådana som för mycket oväsen :/ Man blir ju ledsen när folk klagar för att man kollar på tv? helt sjukt :( Vi funderar nästan på att försöka skaffa ett hus istället nu för jag känner i alla fall att jag inte vill bo i en trappuppgång där de kommer klaga på allt man gör (och inte gör) :(
Eller hur! Vi satt och prata om det igår, haha! Det är ju nästan så att man vill bo kvar och utsätta dem för det för jag tror ju inte att man kan ringa störjour eller bli vräkt för att man har en bebis ;)
Vi har köpt den här lägenheten med bara sambons inkomst också dock:) Den här kostade 450 000 typ problemet är ju att man måste ju få tillbaks MINST lika mycket för att det ska fungera med ett nytt lån! Men vi tänkte prata med banken och se hur stort lån sambon får ta själv och sen be vår mäklare åka ut och kolla vad den är värd nu:)
Vi får se hur det blir, om inte annat får vi kolla på någon tillfällig hyresrätt :) Jag var på intervju idag för sommarjobb, så himla skönt att få komma ut och visa vad man går för! Hoppas verkligen att jag får det så att man ihop lite extra pengar :)
Hej, gått ett tag nu sen vi skrev i gruppen:) Jag hade antagligen ägglossning den 16e men jag har haft hyfsat starka test två dagar efter med..hur som helst så har vi myst på ordentligt de här dagarna så hoppas på det bästa :)
Vad tror ni? Vilken dag var det starkast? Jag tror på antingen 18e eller 19e :)
Jo, vi "myste" varje dag mellan den 16e och 20e så det borde fungera :) Hoppas detta blir sista månaden med försök!! :)