• Acire94

ömma bröst!

Jag vill veta det innan, jag vill kunna säga när jag berättar att jag är gravid att jag väntar en liten pojk eller flicka:) Sen så vill jag också veta för att jag blir så nyfiken och otålig, haha:)

• Acire94

Jo men jag vill inte berätta för tidigt heller, skulle vara så jobbigt med missfall då :/

• Acire94

Hur har ni tänkt berätta då?:) Vi tänkte åka runt och ge presenter till våra föräldrar med en mugg eller liknande där det står "världens bästa mormor" osv :) tror det skulle vara rätt kul att se reaktionerna :D

• Acire94

Har du testat idag?:) Det hade ju faktiskt varit kul :D Men varför skulle de vara negativa? :/ Jag vet inte riktigt hur min släkt kommer reagera för vi har inte varit tillsammans så länge men vi har gått ganska fort fram med det mesta liksom :) Min farmor började gråta av lycka när vi sa att vi hade förlovat oss (efter 3 månaders förhållande) ;)

• Acire94

Jag vill få två streck nu, nu, nu!!

Haha pratade med mamma idag på telefon och samtalsämnen hamna hela tiden åt förlossning, barn osv.. Hon bara " är du gravid???", gud vad jag önskar att jag kunde sagt ja! Men det kommer, April är nog min månad ;)

• Acire94

Jag testade igår för min sambo tänkte att vi kunde ta några cider innan nästa ägglossning:) Det fanns inget streck, inte ens spökstreck :p

• Acire94

Det kommer säkert gå jättebra, du ska inte behöva blöda på semestern:)

Jag vet inte riktigt hur det fungerar för mig nu för jag läste att om man får missfall så ska man räkna det som en mens och då har jag ju äggstanning snart igen! Förstår inte så mycket, haha:)

• Acire94

Hoppas på det för då kan vi ju börja direkt liksom! Man kan ju alltid försöka med varannan-dag-metoden, min sambo sa att han inte har något emot det i alla fall, haha:)

Svar på tråden ömma bröst!