• Acire94

ömma bröst!

Ja, hoppas!! Skulle bli så himla lycklig!

• Acire94

Jag funderar på att börja idag men vet inte hur många tester jag har! Måste ju räcka :) När börjar du?:)

Vad kul att ni flyttar!! Då blir det nog ett plus denna månaden ;)

• Acire94

Ne de ska man inte testa med morgonurin för det är mest lh senare! Läste någonstans att man skulle ta det efter 14:)

• Acire94
    dahlia92 skrev 2014-06-05 22:55:59 följande:
    Jaså oki ska läsa vad som står på mina :)
    Tog ett test men det visade knappt ett streck så har inte äl än i alla fall :)
  • Acire94

Det är nästan alltid två streck men det vänstra ska vara lika starkt eller starkare än det högra! Ibland är det skitsvårt att se men ah:)

Ah ägget släpper som sagt efter 24-48h när det är två streck. Dock så har jag för mig att om det är en dag så släppet det om 24h och två dagar så ät det 48 ifrån den första (jag brukar ha så)

Mitt blev lite starkare inom tiden så jag kan vara hyffsat nära äl:)

• Acire94

Hej! Hur går det för dig? Har du haft positiva test än eller? :)

Jag KAN ha haft äl igår, eller så kommer de det närmsta dagarna, det var nämligen inte heelt positivt men de säger ju att det kan bero på när på dagen man tar det också! Jag hade nämligen skitont i båda äggstockarna igår (har tagit rosenrot denna månaden och det ska förstärka äl) så hoppas det var igår annars kanske man ska bli lite orolig för det :P

• Acire94
    dahlia92 skrev 2014-06-09 20:41:51 följande:
    Nej asså jag fattar ingenting. Har lixom skit ont som mensvärk o de kryper i bena men alla tester jag tar så är det fortfarande högra strecket som är tjockare än det vänstra. Och jag har inte fått någon flytning heller.. verkar inte som jag får någon äglossning. Och tror inte att jag hade det förra månaden heller så känns jätteskumt.. vad är rosenrot för något och var köper man det? :)
    Oj vad konstigt! Jag köpte det på nätet men jag tror man kan köpa det på typ lifebutiken och även apoteket faktiskt! Men om du inte har haft ägglossning så kanske du ska kolla upp det? För så ska det väl inte vara eller? :/

• Acire94

Oj, konstigt! Jag har tester ifrån graviditetskollen så jag har ingen koll på testlagret tyvärr! Graviditetskollen är förövrigt billigare ;)

Sitter och väntar på att barnmorskan ska ringa upp nu...har har lite för ont de senaste dagarna så funderar på om det kan finnas rester kvar från missfallet..

Svar på tråden ömma bröst!