• Acire94

ömma bröst!

Jag tror inte det blev något denna månaden heller :( Har börjat få riktigt ömma bröst igen...Det kopplar jag ihop med kommande mens nu..

• Acire94

Ska försöka hålla hoppet uppe, men det ser ganska mörkt ut tycker jag.. Brösten gör ont men inte jätteont och i övrigt så känner jag ingenting.. Samtidigt är det skönt för då tänker jag inte på det lika mycket :P

• Acire94

Tror jag väntar en vecka till så får vi se :)

Förövrigt så är jag och väntar på intervju för praktik!! Nervig!

• Acire94

Haha jag ska försöka ;)

Det är på förskola! Funderar på att utbilda mig till det så tänkte se hur det är:)

Jobbar du idag eller? Var på Elins nyss och gick förbi dinsko (vet inte om det är där du jobbar dock :p) kikade in i alla fall när jag gick förbi, haha:)

• Acire94

Gud vad svårt!! Jag har dock aldrig äl-flytningar om det är till någon tröst! Men mensvärk måste väl ändå vara ett bra tecken? ? Prova testa imorrn, jag tror jag ska testa på onsdag för ikväll ska min mamma sova här :p

Jag har ont i brösten som vanligt (jätteont) men sen vet jag inte.. kan vara lite luktkänslig elle så är det bara dags att byta sanden helt i kattlådan (jag tycker det luktar hemskt men sambon känner inget) plus att jag kan bli lite illamående när jag inte har ätit men det går över när jag börjara äta..så vet int e :/

• Acire94

Blev nyfiken såå... tog ett test (skulle inte göra det men hade inte varit på toan än så tänkte typ varför inte)... vad tror ni? är ju på typ äl+10 så det är ju inte konstigt om det är svagt.. men frågan är om det är spökstreck eller om jag helt enkelt ibillar mig? aja.. skickar med det i alla fall..

• Acire94

Ah det ska vara ett plus i vänstra rutan! Syns bättre i verkligheten men man blir ju ändå fundersam, haha! Vet den känslan, man kan ju typ inte kolla normalt i 10 min efter, haha :)

Jaaa, hoppas!!

• Acire94

Tror inte jag kan testa imorgon för mamma ska sova här inatt, men i övermorgon ska jag ta ett! Hoppas :D

Jag känner mig inte alls gravid så vet inte om jag ska tro på det eller inte, men du är säääkert gravid också :D

• Acire94

Tror lyckan var kort :/ typ två timmar efter fick jag rosa på pappret och nu börjar mensvärken :/

Svar på tråden ömma bröst!