• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Theoblyoneee84 skrev 2014-08-19 13:52:25 följande:

www.familjeliv.se/user/gallery. <------ bild, bim-4

Tjejer vad tror ni om testet jag tog nyss? Vågar man hoppas?! Har ju varit så många som fått spökstreck med detta test.

Kan du inte ladda upp en bild här i tråden istället? :) Kan inte se nån bild
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-08-20 21:42:10 följande:
    Heja!!!!!!
    Kawinna skrev 2014-08-20 21:54:11 följande:
    Snart är det ju dags att börja testa, bara att hålla ut
    Hehe ja lär börja på äl + 7 eller 8.. omöjligt att låta bli.  

• corran
    mrshellstrom skrev 2014-08-20 22:40:04 följande:
    Håller tummarna!

Mina ältest börjar stegra så hoppas det går vägen nu igen :)

Varannan-dag-metoden kör vi haha.
    Åh va kul, bara köra på och hoppas på det bästa! :) 
    Varannan dag borde ju vara ett väldigt bra sätt för störta chans :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-08-23 09:42:57 följande:

På måndag tänkte jag börja med äl-test. Appen visar äl måndagen därpå, men jag vill ju inte missa det.

Man ska ju tydligen helst testa mitt på dan nångång. Men det blir svårt på jobb :P var ska man lägga det testet utan att någon hittar det liksom? ;)

Är väl bara att stoppa tillbaks testet i förpackningen och stoppa i fickan? :) Eller hur menar du?
  • corran

Äl + 8 idag, negativt test. Vet att det är tidigt men det känns hopplöst den här månaden också :(

• corran
    Milleman skrev 2014-08-23 21:45:23 följande:
    Men behöver det inte ligga plant?
    Jo under testtiden ja, men gå in på toa kissa och vänta på resultatet sen ner i fickan :)
  • corran

Äl + 9 idag, neg test imorse. Fick dock en miniblödning nu på kvällen, känns för sent för att kunna vara nidblödning? Alla jag läst om som fått nidblödning har varit på äl +5-7 typ..

Till saken hör även den att jag ALLTID har spotting ca 3 dagar innan mensen (bim om 5 dagar)..så det får mig att tvivla ännu mer på att det är en nidblödning. skulle verkligen inte förvåna mig om det är mensen som smygstartar nu 5 dagar innan mens..

• corran

Nu vände hoppet plötsligt då gravidtestet visade ett svagt svagt streck! Dock så fick jag det förra månaden också men det blev inget mer av det. Nu hoppas jag innerligt att det blir starkare imorgon! Vore helt underbart att få logga in här imorogn och meddela att jag är gravid! Men men man ska inte ta ut nåt i förskott.

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)