• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

lilljohansson skrev 2014-08-14 20:21:17 följande:
    ja jag förstår det.. är så glad att det gick så fort för mig o bli gravid.. hoppas bara den lille stannar där med..
    Ja det tror jag den gör! :) Håller iaf tummarna stenhårt för det!
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-08-14 20:18:46 följande:
    Hoppas på maj-bebisar för oss bägge! :)
    Ja då är jag född så det vore kul :)
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-08-14 20:36:12 följande:
    Jag hade för mig att teststräcket måste vara lika stark eller starkare än kontrollsträcket för att det ska vara positivt. Det kanske inte är så med dessa men trodde alla ältest var lika. Eller har jag fel??? 
    Det är lika starkt, den bilden jag la upp först togs efter typ 4 min och på den här bilden (testet längst till höger) så är bilden taget efter 10 min så det är positivt :)
    Så du har helt rätt om att det ska vara lika starka  :)

• corran

Äl verkar var över nu så nu har vi gjort det vi kunnat, bara hoppas på det bästa nu :) 
    Hur går det för er andra? När har ni bim? Jag har den 29e ca :) 

• corran
    Milleman skrev 2014-08-15 17:40:52 följande:
    Jag räknar med att ha äl runt 1/9 och då bim runt 15/9. Så himla drygt. Jag älskar lång cykel, utom just nu! :P
    Åh förstår det..Fick du mens nyss eller? 
  • corran
    Milleman skrev 2014-08-15 19:49:36 följande:
    Ja precis.
     :(
    Har ni kommit hem från resan nu? Visst va det du som skulle iväg till varmare plats? :)
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-08-15 20:35:00 följande:

Bim? Tjaaa. Kan vara allt från 20-30isch dagar beroende på denna cykeln. ;)

Hoppas på en härlig 30dagars cykel med bra ägglossning följt av plus som håller!

Hoppas äl testet ger utslag om sisådär 2 veckor då :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-08-15 21:04:50 följande:
    Varmt hade vi verkligen men dock i Sverige :) 4 veckors segling blev det :)

Jag fick hem nya äl-test i veckan. Vilken tid på dygnet har ni testat och hur många gånger om dagen?
    Ja just det segla va det ju ni skulle göra! :) Va härligt det låter! :)

Jag har testat en gång om dagen, har testat nån gång mellan kl 12-16. Har hört att bästa tiden för test är mellan 10-20 :)
  • corran

Fan också,,verkar som att jag fått urinvägsinfektion..gör sååå ont!!

Hade äl igår och OM jag skulle blir gravid nu, kan infektionen skada gravditeten då? 
    HInkar i mig vatten nu och dricker citronkoncentrat..

• corran
    Milleman skrev 2014-08-16 22:20:05 följande:

Och här insåg vi att jag minsann bokat in en liten resa just när äl ska vara!! Grrrr....

Visserligen bara över en helg men tänk om äl är på lördagen bara för det.

Hm så typsikt! Hoppas inte!! Annars får ni ligga innan du åker och så fort du kommer hem så borde chanser vara goda ändå :) 
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)