Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Söka hallå ska inte vara med...plattan lever ett eget liv :P
Söka hallå ska inte vara med...plattan lever ett eget liv :P
sen jag fick + så sitter jag o kollar bebissaker typ hela kvällarna.. e jag ensam om de? =)
Brukar er ägglossning göra ont? Har nu ont som mensvärk i magen. Enligt appen (som jag inte kan gå efter slaviskt pga oregelbunden cykel) har jag ägglossning idag.
Känns så jobbigt men jag är skiträdd för att berätta för min chef om graviditet. Det har varit mycket personalombyte senaste året och innan sommaren tittade chefen på mig och den andra unga tjejen och sa "och nu kommer inte någon av er tillbaka efter sommaren och är gravid!"
Visst, med lite skämt i blicken, men jag vet att det inte bara skulle bli glädje :( det kan vissa dagar få mig att inte vilja försöka bli gravid.
En fråga; Jag plockade ut min spiral i tisdags och hade ingen blödning i samband med uttagandet. I torsdags blödde jag som en vanlig mens och även under fredagen, men idag är det absolut ingenting. Är det någon av er som kan tänka sig veta om det var en liten mens jag fick eller om det är vanligt att det blir så några dagar efter uttagandet? Jag har inte haft någon mens under de tre år som jag haft spiralen.
Äl + idag, vaknade men svidande ilande känöa i livmodern och ömma brsötvårtor som kliar! Hoppas det är något nu och inte skengravditet..7 ida
Håller tummarna! Skulle du testa på fredag eller hur var det?
När jag vänta sonen så kom illampender runt v 6-7.
Nu du Corran hittade jag äntligen hit ;)
Jisses så många inlägg, får se om jag orkar läsa alla!
För er som inte vet:
Jag o mannen är 27 år, har en son född i v 33+6 i september förra året. Efter två missfall är jag nu gravid igen i v 11+0 idag. Gjort två vul som visat att det sett bra ut (tre veckor sedan nu) och räknar nu ner till kub 12 augusti :)
Bor på en liten gård med två hästar och två hundar i blekingeskogen!
Hoppas det går framåt för er alla här!
Vet ni hur länge äl-testen visar starkt? I onsdags och torsdags ökade flytningar, i fredags och lördags som mensvärk i magen.
Nu ingenting men tog ett test och det visar ju rätt starkt.
Vi hade sex tisdag torsdag och fredag men är nu ifrån varandra.