• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Nä hoppas inte det, känns lite bättre idag så det är ju bra, hoppas det går över av sig själv.

• corran
    mrshellstrom skrev 2014-08-17 19:11:16 följande:

Någon som vill skicka lite ägglossning som blir en hållbar graviditet på posten till mig? ;)

Fått en liten stegring på ältesterna iaf, från i förrgår till igår.

hahaha tror de är kola i mitt huve idag.. fick tänka bra länge innan jag fattade de där med ältest och posten..
    trodde du ville ha ägglossningstest, tänkte.. men varför köper hon inte själv.. sen tänkte jag, ja men visst kan skicka några har ju en hel drös hör hemma haha sen klicka det.. :P 

Vilken dag i cykeln är du på?
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-08-17 19:56:31 följande:

åhh har idag börjat tittat lite på möbler o inredning jag skulle vilja ha till lilla bebisen =)

Visa bilder :)
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-08-17 20:21:35 följande:
    Tack! Ja det e verkligen kul.. men e rädd att man planerar massa o så blir det inget till slut ändå :S
    Den oron känner nog de allra flesta, men man får försöka hålla humöret uppe och tro på det bästa! :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-08-17 21:06:51 följande:

Åh, detta har ju inget med bebisverkstad att göra men jag blev så ledsen inombords nyss när jag såg att min man jobbar 4 julaftnar framåt. Sonen är 3 nu och det blir alla hans mest spännande och mystiska julaftnar. Hatar att hans jobb inte tar hänsyn till speciella dagar. Samtidigt som jag älskar att sonen bara går 15-20 h/vecka på förskolan trots att vi jobbar 100 och 75%. Kluvet.

Men julen som är så speciell... 18 fredagar innan julafton nu! ;)

Åh nej så tråkigt!! Finns det verkligen inte en chans att han kan få ledigt?
    Vad jobbar han med?
  • corran
    Milleman skrev 2014-08-17 21:44:53 följande:
    Jo visst kan han få ledigt men då får ju någon annan kollega gå in och ta hans pass.

Han är skyddsvakt på ett skyddsobjekt.
    Hm men hur kan man behöva jobba 4 jular irad?? Låter ju riktigt dumt :/ har alla andra också så?
  • corran
    Milleman skrev 2014-08-17 22:02:18 följande:
    De har veckoschema och det faller så att han kommer göra det. De har inget varannanhelgbarn-system el liknande.
    usch så tråkigt!! Men hoppas han har nån snäll kollega som iaf kan ta iaf ett av passen!
  • corran
    Kawinna skrev 2014-08-18 15:14:09 följande:

Var på inskrivning idag och troligtvis har jag fått graviditetsdiabetes... ska på glukosbelastning på torsdag. Känns inte alls bra.

Men vi var till banken också och där gick det bättre så nu kan husletandet dra igång på allvar

Ojdå :/ lät inte alls roligt! 

Mer roligt med banken och husletande dock :D vad är ni ute efter för typ av hus? :)
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-08-18 09:43:41 följande:

Ringe nyss MVC och ska på inskrivning 11 Sep, de räknade ut att jag ska vara i vecka 6+4 idag men tror inte jag är i den veckan pga oegelbunden mens. 

vilken vecka tror du då? :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)