Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Nä hoppas inte det, känns lite bättre idag så det är ju bra, hoppas det går över av sig själv.
Nä hoppas inte det, känns lite bättre idag så det är ju bra, hoppas det går över av sig själv.
Någon som vill skicka lite ägglossning som blir en hållbar graviditet på posten till mig? ;)
Fått en liten stegring på ältesterna iaf, från i förrgår till igår.
åhh har idag börjat tittat lite på möbler o inredning jag skulle vilja ha till lilla bebisen =)
Fina saker! :) Så roligt att planera! :D
Åh, detta har ju inget med bebisverkstad att göra men jag blev så ledsen inombords nyss när jag såg att min man jobbar 4 julaftnar framåt. Sonen är 3 nu och det blir alla hans mest spännande och mystiska julaftnar. Hatar att hans jobb inte tar hänsyn till speciella dagar. Samtidigt som jag älskar att sonen bara går 15-20 h/vecka på förskolan trots att vi jobbar 100 och 75%. Kluvet.
Men julen som är så speciell... 18 fredagar innan julafton nu! ;)
Var på inskrivning idag och troligtvis har jag fått graviditetsdiabetes... ska på glukosbelastning på torsdag. Känns inte alls bra.
Men vi var till banken också och där gick det bättre så nu kan husletandet dra igång på allvar
Ringe nyss MVC och ska på inskrivning 11 Sep, de räknade ut att jag ska vara i vecka 6+4 idag men tror inte jag är i den veckan pga oegelbunden mens.