• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Ev1l skrev 2015-08-29 15:21:58 följande:

Hej hoppar in här, 

Nu har jag och sambon börjat bebisverkstan  :) 

Men dess väntan på ett plus kommer gå mig på nerverna 

Välkommen!

Hur länge har ni försökt? :)
  • Kawinna
    corran skrev 2015-08-31 18:55:46 följande:

Här går vi snart in i v 34, börjar närma sig! :)

Mår hur bra som helst även om det börjar bli lite tungt och osmidigt med magen :P Längtar så <3 <3

Men gud så mysigt! Härligt att du får må bra :)

Förstår sonen att det är något i magen?
  • Kawinna
    Milleman skrev 2015-09-01 08:12:27 följande:
    Vi fick först 19/4 och det stämmer bra enligt oss. Men nu sist fick vi 15/4 och då blir det lite svettigare för räknar man tillbaka då så var inte min man hemma vid tiden för "ägglossning" haha :P så jag antar att vi blir framflyttade vid RUL.
    haha då stämmer nog det förstadatumet ;) haha
  • Kawinna
    Milleman skrev 2015-09-03 18:25:17 följande:

Varit hemma två veckor och blivit ganska bra i ryggen. Jobbade 5 timmar idag och jisses det känns ordentligt. Undrar hur länge jag kommer kunna jobba 50% :(

Skönt ändå att det blivit bättre av vila :) Men jobbigt att det kommer tillbaka när du börjar jobba...
  • Kawinna

Ni som fått barn, hur kändes det innan er mens kom tillbaka?

Jag har ju misstänkt att jag är gravid då jag haft molvärk samt ont i svanken men gjorde ett digitalt test idag som var neg. Har dock gjort andra tester som varit mycket mycket svagt positiva.... blir inte klok!

• Kawinna
    saranen skrev 2015-09-04 19:37:02 följande:
    Jag hade rejält med molvärk ca en vecka innan mensen kom.
    Då får vi se ad som händer då :)
  • Kawinna
    Milleman skrev 2015-09-09 17:43:58 följande:

Oj vad jag inte är skapt för att vara gravid. Gläds åt varje dag som går för att det är en dag mindre kvar. Det är ingen dans på rosor det här :/

Men vad tråkigt att du inte får glädjas åt din graviditet :( Kan du jobba något längre eller?
  • Kawinna
    Milleman skrev 2015-09-10 16:58:46 följande:

Jag jobbar 50% men genomför inte många arbetsuppgifter. Finns på plats mer.

Då har du iallafall något för dig om dagarna...
  • Kawinna
    Milleman skrev 2015-09-15 18:32:00 följande:

Var på ultraljud idag. Liten hade händer och ben som sprattlade och när hon tryckte ul-grejen mot magen kände jag sprattelrörelser.

Detta behövde jag verkligen just nu :D

Men gud vad härligt! Häftigt att redan känna rörelser :) vilken v. Är det nu?

Drygt att du blivit sjuk också :/
  • Kawinna
    Milleman skrev 2015-09-15 21:46:11 följande:

Idag är det 9+0 så jag känner ju inte rörelser i vanliga fall. Det var när hon tryckte den där ul-grejen långt ner i magen. Vår 4-åring var med och han var helt lyrisk! Han fick veta idag!

Men ändå, coolt!

Vad roligt att han blev glad :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)