• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

lilljohansson skrev 2014-12-23 13:48:12 följande:
    din bebis e stor o min klagar dom över e för liten,,,
    Aldrig är dem nöjda :P
    Milleman skrev 2014-12-23 16:23:27 följande:
    Jag fick en stor bebis. Nästa gång skulle jag vilja ha en normalstor för att få känns på det med ;) Milton lyfte ju på huvudet nästan direkt.

Hur stor var hen?
    Gick allt bra med förlossningen och sånt? :)
    runt 1600 g i v. 29...

• Kawinna
    BusigaSyrran skrev 2014-12-26 18:50:57 följande:

är lite oaktiv nu för känslan som jag får när alla andra +ar och man själv försöker som en trögis i 6månader med starka äl tester o inget plus i syn. då känner man bara f*nf*n när andra plussar o nu är de svårt att ens känna glädjen åt andra.Gråter

Förstår din känsla, kände likadant... Det blir er tur någon gång även om det inte känns så nu!
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-12-26 21:26:00 följande:

haha precis.. som de räknar med nu så vid förlossningen ( om den sker på rätt dag 2/4) så borde den väga ca  2800g

Det var en liten rackare jag räknar nog med en klump på 4-5kg!
    Milleman skrev 2014-12-27 14:46:33 följande:

Ja det gick över förväntan om man säger så. Vi/de visste inte att han var så stor. De kom på det mitt i förlossningen.

Han fastnade på väg ut men det kan ju hända om de väger 4,2 kg också egentligen.

Jag fick sy 3 stygn totalt. Och var uppe och kissa en timme efter. Jag vet ju inget, men jag förstår att det gick förvånansvärt bra.

Han vägde 5300 g.

Skönt att det gick så bra ändå fast han var stor det ger mig lite hopp!
  • Kawinna
    corran skrev 2014-12-28 19:23:16 följande:
    Ja håller tummarna för oss båda! :) 
    Räknar med bim 11e eller 12e :) 
    Håller också tummarna för er! :)
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-12-29 11:27:36 följande:
    haha japp =) men allt kan ju ändras.. dom misstänker att det e genetiskt då jag vägde 2700g när jag föddes..
    okej, ja det är väl sådant som brukar gå i arv :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-12-31 09:11:27 följande:

Hoppas på senast den 29e :) 

Men ingen som har nån bra förklaring till blödningen? Aldrig fått nån mellanblödning så länge jag kan minnas..

Vissa får väl en blödning runt äl? Kanske ägget som släppte?

Gott slut och gott nytt år till er alla! Kul med några nya att följa
  • Kawinna
    MillisVanillis skrev 2015-01-04 12:00:02 följande:

Tror jag plussat ???? lite tidigt än så det är svagt.

Grattis, vad kul
  • Kawinna
    corran skrev 2015-01-05 20:21:58 följande:

er92 - hur går det för dig?? :) 

Har fått nån svag skugga på test både igår och idag men det är med allra största sannolikhet spökstreck. Får nästan alltid så på testlagrets tester tyvärr :/ 

Känner inte så mycket annars heller.

Spännande! Hoppas det är något
  • Kawinna
    Milleman skrev 2015-01-08 08:22:57 följande:

Jag har ju börjat med glutenfri kost sen 3 månader tillbaka. Och gissa vad som hänt?! Jag har inga känningar i mina fogar mer :O

Jag brukar ju ha det varje äl och mens.

För er som är nya här kan jag snabbt sammanfatta min förra graviditet med att jag hade sjukt ont i fogarna från v 8. Helt sängliggande stora delar. Har varit väldigt rädd för att bli gravid igen.

Har inte haft några bihålsinflammationer heller :O

PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!!!

Tänk om jag kan få en hyfsat normal nästa graviditet :D

Men vad härligt! Hoppas verkligen det håller i sig och att nästa graviditet blir bra för dig
  • Kawinna
    corran skrev 2015-01-09 19:04:40 följande:

Tror jag plussade svagt igår. Dessvärre va den lyckan inte så lång då testet imorse var svagare än igår imorse så misstänker tidigt missfall..
    Ska inte testa nå mer nu förrän på bim (om 2-3 dagar) om jag inte börjat blöda innan dess.

Hoppas hoppas att det bara var mer utspätt urin och att det är er tur nu! :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)