• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2014-07-31 19:03:49 följande:

Ja testet va negativt så får göra ett 6e försök verkar det som!

Vad tråkigt! Jag såg också på dina test, drygt med spökstreck....
  • Kawinna
    corran skrev 2014-08-02 17:22:08 följande:

Nu är den riktiga mensen här, nytt bim blir ca 28-29 Augusti! Ett 6 e försök men tänker F*N inte ge upp! :)

Bra inställning! Någon gång är det er tur
  • Kawinna

Känner mig också helt slut om dagarna! Förstår inte hur jag ska klara detta. Räknar ner till nyår då viket tar slut :p

Har varit hemma från jobbet idag för jag fick feber igår vid lunch, men kunde inte gå från jobbet då eftersom det var så mycket att göra. ..

• Kawinna
    Milleman skrev 2014-08-07 13:04:56 följande:

Börjat kännas i framfoten eller nått nu igen. Sist det kändes var ju i somras när jag småblödde flera dagar innan mensen kom.

Får se hur det går denna gång.

Hoppas det betyder bebis denna gång
    Theoblyoneee84 skrev 2014-08-06 22:17:17 följande:

Hej allihopa!

Är en tjej på 24 år som nu försöker få ett andra barn, tog ut hormonspiralen för 2,5 veckor sedan. Min pojk är 1,5 år och det känns så lagom nu :) är dock lite svårt att räkna ut äl nu när man tagit ut spiralen. Har tagit äl stickor sen några dagar efter jag tog ut den men det visar aldrig positivt utan det andra strecket finns alltid där men är aldrig starkare än kontrollstrecket. Nu idag har jag haft trådliknade äl flytningar men neg äl test. Någon här som haft det så? Använder mig av rfsu äl tester, någon som har erfarenhet av de? :)

Välkommen! Vet tyvärr inte om testen, jag gick bara på flytningar
  • Kawinna
    Theoblyoneee84 skrev 2014-08-07 21:03:17 följande:

Okej då vet jag, hoppas innerligt att jag har äl snart då, har fortfarande idag haft äl flytningar men neg äl test :) väntar med spänning , hoppas verkligen på en ägglossning så man vet kroppen fungerar efter uttaget

Det är väl bäst att ni ligger nu iaf för att vara på säkra sidan
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-08-08 08:07:17 följande:

Bim enligt appen idag.

Toknegativt test :(

Men mensen har inte kommit? Än finns det hopp :)
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-08-10 07:35:55 följande:

Nä nu vart det nog kört ändå... :(

Nu gör vi ett försök till sen pausar vi några månader.

Tråkigt, hoppas ni lyckas komma månad
  • Kawinna
    lindblomatilda skrev 2014-08-12 19:18:10 följande:

En fråga ifrån ingenstans, men var bor alla i landet? :) 

Bor i Dalarna
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-08-12 21:05:14 följande:

Inför vårt nästa försök tänkte jag samla ihop alla tips och ideér för att öka chanserna.

Vill gå ner några kilo men läser att det kan rubba ägglossningen och det vill jag ju självklart inte :/

Har ni tänkt på vilket glidmedel ni använder? Läste om det nu och det verkar vara många som minskar spermiernas rörlighet :(

Vi använder inte glidmedel så kan tyvärr inte hjälpa dig där. Men har läst om något glidmedel som ska gynna graviditet, tror det var från cb
  • Kawinna
    Sofie92 skrev 2014-08-13 07:37:17 följande:

Jag bor i Dalarna och jag är i stor chok då jag plussade nyss Glad Jag kan inte fatta de, jag har inte haft nå känningar alls. Med tanke på att jag hade så oregelbunden mens så vet jag inte i vilken vecka jag är. 

Grattis vad härligt! :D
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)