• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

lilljohansson skrev 2014-07-27 10:50:39 följande:

alltså jag känner mig inte särskilt gravid.. ömma bröst o trött men det e allt.. e rädd att nåt kommer att ske..

Känner inte heller något nästan, är många som inte märker så mycket
    corran skrev 2014-07-27 11:02:46 följande:

Ska försöka hålla mig så länge som möjligt, testar som tidigast på onsdag :)

Spännande
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-07-27 11:51:13 följande:

men har du nåt illamående eller så? 

Till och från men inte så mycket ömma bröst och trötthet är det jag mest märker
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-07-27 14:31:14 följande:

jo samma här.. illamående blir mest när jag e väldigt hungrig..

Mitt illamående kommer på eftermiddagen oftast. På morgonen kan jag äta hur mycket som helst :p
  • Kawinna
    corran skrev 2014-07-28 19:09:18 följande:

Äl + 8 idag och nu ikväll kunde jag inte hålla mig från att göra ett test och vet ni, det fanns faktiskt 2 streck där, dock alldeles för avagt för att kunna säga om det är positivt eller ej, så svagt att det inte går att fånga bra på bild. Men det gav mig iaf lite hopp. Blir ett nytt test på onsdag, håll tummarna stenhårt nu! Vill int ta ut något i förskott för det kan ha varit ett "söpkstreck" också eftersom det var så svagt.

Jag har en del symptom också som ömmande bröstvårtor och svidande kramper i magen och ländryggen.

Ååh! Håller tummar och tår för dig
  • Kawinna

Corran och mrshellstrom, ni får uppdatera med era tester sen. Håller tummarna :)

• Kawinna
    corran skrev 2014-07-30 08:58:04 följande:

Jag har giort ett test nu och nä jag tror inte det gick så bra tyvärr.

Bild finns i mitt galleri, kan inte lägga upp bilder här.

Jag kan fortfarande se et svagt svagt streck men eftersom det inte blivit starkare sen i förrgår så tror jag att de är spök..

Hittar inte ditt galleri... Finns liksom inte på din sida om man går in där
  • Kawinna
    corran skrev 2014-07-30 10:50:06 följande:

Nu då? Har ändrat inställningändrat

Nu får jag inte se din presentation då det står att den är privat :P Prova ikväll istället :)
    mrshellstrom skrev 2014-07-30 11:35:29 följande:
    Ett plus som kom snabbt men svagt. Starkare än igår iaf :)

Anar kanske något svagt men det är väldigt svårt att se på datorn... Hoppas det är något :)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-07-30 19:21:42 följande:

Ja jag ser också men problemet är det att det inte blivit starkre från äl + 8 till äl + 10 de bode de ha blivit tycker jag :(

Syns ju på båda iaf, kanske för tidigt att testa på kvällen med digitalt?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-07-31 08:44:47 följande:

Jag har inte gjort något test idag men jag fick rosa på pappret nu imorse så antar att mensen är påväg oxh att mina "plus" bara var spök...ågot tea

Åh, vad tråkigt! Hoppas det inte är mensen.
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)